|
||||
|
||||
@ Marcski, waarom wordt er dan een 'kul'opmerking' van Tjaap geplaatst 'de onze', waarna ik hem gewoon een PM stuur en vraag waarom dit zo kort door de bocht moet. En ik mijn mening hierover geef. Krijg ik een reactie die niet voor mij bestemd is waarin een PM van Veedubber leidinggevend moet zijn.
Er wordt gegumd te pas en te onpas. Net als nu in mijn reactie...ik word aangekeken voor iemand die ik niet ben, maar krijg vervolgens geen excuus. In het onderwerp waar het overgaat, de opmerking 'de onze' wordt opeens gegumd en hopla alles is weer bij het oude? Jouw antwoord is duidelijk, maar antwoorden zoals Tjaap deze wenst te doen en dan vervolgens in een PM ook nog eens refereren aan iets wat mij niet toe behoort is nogal sneu. Of moet jij dit nu voor hem oplossen? Want nu reageert hij nergens meer op. Mocht je niet mee gekregen hebben waar het over gaat, alles is op smartphone vastgelegd en ik zet alles met plezier hier op het forum zodat men eindelijk eens kan begrijpen wat er in dit geval gaande is. |
|
||||
|
||||
on-topic;
....we er ook een nieuwe member bij hebben? nummer 28450 alweer,welcome FaceDub!
|
||||
|
||||
Nee hoor dat hoeft niet, het hele team is op de hoogte. Jaap reageert soms helaa iets te impulsief en emotioneel, zonder eerst met het team te overleggen, en heeft na overleg zijn reactie ingetrokken.
Wist u dat... we onze energie liever steken in al het positieve wat dit forum kan brengen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat bedoel ik dus, maar wees ook een vent en zeg dan: "Sorry heb te snel gereageerd". Ik stuur hem een nette PM en krijg vervolgens een antwoord die niet voor mij bestemd is. Maar een sorry.... Jullie ook een goed 2012! Last edited by wav2006 : 01-01-2012 at 20:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wist u dat... Ik al heeeul lang wacht op die geintegreerde foto resizer!?
|
||||
|
||||
ik ook
|
|
|||
|
|||
Het nu weer goed lezen is op het forum .
*edit om verwarring te voor komen * als je van 15 " naar 17 " beeld scherm gaat gaat Last edited by Alberto : 08-01-2012 at 11:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nieuw beeldscherm? |
|
||||
|
||||
Quote:
de oude had wat vieze vlekjes.......
|
||||
|
||||
Quote:
ik ook :o) (maar nu gewoon de foto's op facebook zet en de link hier wegzet )
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
het leven gewoon weer doorgaat, alsof er niets gebeurd is..........
waar ik al bang voor was |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Er weer regen valt hier .
|
|
||||
|
||||
het hier zonnig is,zonder al te veel wind?
|
||||
|
||||
Hier ook Heerlijk zo'n winter!
|
|
|||
|
|||
er mensen zijn die je een PB sturen, waarop je niet kan reageren omdat de inbox vol is
er vervolgens 2 dagen later een reactie komt waarom ik niet reageer ?? er vervolgens weer niet op kan reageren omdat de box weer vol is |
|
|||
|
|||
Er in Salzburg ook geen sneeuw ligt
En het met de trein maar 89 euro kost naar oostenrijk |
|
||||
|
||||
ik geen facebook heb en daardoor geen facebook foto,s kan zien.