![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je, en succes met het vinden naar mooie 16 inchers!
|
|||
|
|||
![]() thnx man, lekker op me gemak kijken
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
![]() Last edited by mark89769 : 12-09-2014 at 18:09. |
|
||||
|
||||
![]() oei Dat is balen! Succes ermee!
|
|
||||
|
||||
![]() Zo... eindelijk tijd om weer verder te knallen met mijn mk1. Ben nu op zoek naar een GT1749VA turbo
![]() Zijn er mensen hier op VF dit op een AFN hebben gebouwd? Ben benieuwd wat de resultaten worden....
|
||||
|
||||
![]() Haha was die 110pk niet genoeg?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey, ik heb ook een afn in een mk1. Ben nu bezig om wat meer vermogen te krijgen. ik heb er een 130pk turbo van een awx opgezet en de powerplus 764 verstuivers.
Moet nu alleen nog een vast vliegwiel met een sachs koppeling erin zetten en dan laat ik hem chippen bij van vught. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk eens op www.tdiclub.nl, hier zijn genoeg voorbeelden van deze setup te vinden! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is genoeg maar meer lijkt mij ook wel is leuk in een MK1 ![]() Quote:
Klinkt als hetzelfde wat ik wil gaan doen maar ben aan het twijfelen of misschien 140pk wel genoeg is voor een MK1 of dat ik beter gelijk naar 170pk moet gaan.
|
|||
|
|||
![]() je bedoelt de 170pk turbo van een nieuwer type audi A4? ja die zou ook zo moeten passsen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, een 130pk turbo met pp764 en een chip, dan komt je met een AFN ongeveer uit op 170pk.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja inderdaad ik had met van vught gebeld en die zeiden dat 170 zeker moest lukken. Let er wel op dat je een vast vliegwiel pakt het liefst met sachs koppeling anders gaat je 2-massa vliegweil detoneren. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Desintegreren eerder ![]()
|