|
||||
|
||||
Mijn bestelde partij is in Nederland heb ik vernomen. Even kijken hoeveel geld de belastingdienst eist. De partij is al helemaal gereserveerd maar mocht er genoeg animo zijn dan laat ik nog een partij komen.
|
||||
|
||||
Ze zijn weer allemaal weg.
Zijn er mensen die achter het net hebben gevist en toch een set willen, stuur even een pm'etje dan laat ik misschien weer een partij komen.
|
||||
|
||||
Quote:
Op de vooras kan je standaard al je camber stellen door de 2 bouten die je fusee met je veerpoot verbinden los te draaien maar dit kan je het beste door een proffesioneel uitlijnbedrijf laten doen. |
|
||||
|
||||
Gewoon opnieuw laten komen Roel,.. zijn goed gewild hier
(en mijn wagenpark bestaat nog uit 4 meer he :P )
|
||||
|
||||
zou ook graag een setje aanschaffen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Hoeveel mensen moet je nog voor de volgende partij?
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook wel een setje!
|
||||
|
||||
Heb een partij besteld. Ik was aan het wachten om minimaal 6 setjes af te kunnen zetten, daar zit ik nu overheen dus dat was een reden om te bestellen. Zodra ik meer weet, laat ik het weten!
|
||||
|
||||
Pbtje terug
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik heb nog 6 setjes vrij!
|
||||
|
||||
Dit past toch ook gewoon op auto's met steek 4x108?, gaat om een Audi 100 uit 1977.
Last edited by vw-unit : 12-12-2011 at 18:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit durf ik niet te zeggen eigenlijk In de lijst van mijn leverancier staat wel de VW Cabrio tot 2002 en VW Golf GTi tot 1998, en deze hebben 5x100. Ik denk dat het wel past, maar durf dit niet zeker te zeggen.
|
||||
|
||||
Heb een seat waar ik het wel op wil, is gewoon 4x100 dus zal wel moeten passen denk?
Hoe gaat het verder is zijn werk? betalen,versturen? Gr
|
||||
|
||||
Quote:
Zou je dit als je weer een partij besteld aan je leverancier kunnen vragen? |
|
||||
|
||||
Ik heb gekeken. Het past ook op de Audi 4000 (=audi 80) en die heeft dezelfde steek. Dus ik zou zeggen dat ie past.
Maar 1000% zeker durf ik het niet te zeggen..
|
||||
|
||||
Ik heb nog 1 setje vrij voor een reservering!!!
|
||||
|
||||
ik ben heel erg geintresseerd, pm me aub
|
|
||||
|
||||
Quote:
Audi 80 heb 4x100, zal zelf nog even kijken als ik er iets over kan vinden. Mochten ze idd wel passen heb ik er ook wel interesse bij. |
|
|||
|
|||
Hey,
Ik wil ook graag een setje kopen. verzenden naar belgie. zend maar een pm met de betalingsgegevens.