|
||||
|
||||
sja sommige willen niks anders meer als ze diesel hebben gehad he.. zou het zelf niet weten..
Heeft die auto van jou rond de 13000 gekost?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, wel bij vw dealer gekocht en had er iets minder dan 85 gelopen. Is gewoon een apart blokje, heb wel diesel gehad, die vorige golf was een diesel maar het trekt me niet genoeg om er nog een te kopen, gas is om te koken diesel is voor tractoren en benzine is om op te rijden |
|
|||
|
|||
Quote:
nou niet zo over diesel he..... je hebt het er moeilijk mee als we tegen elkaar rijden!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
maar een tdi is ook wel snel, maar blijf je toch iedere keer weer voor zelfs als ik met meer mensen erin zit. But soon it will propably be over als jouw IV'tje weer lekker trekt __________________________________________________ ______________ Of ben ik nou ontzettend flauw bezig? heb trouwens je je LSD stickers er al op? Last edited by kevintdi : 23-02-2005 at 22:52. |
|
||||
|
||||
zit ik een beetje te surfen, wat kom ik tegen
mijn golfje gewoon al gespot op een van de laatste meetings van 2004. Niet veel aan gedaan en toch foto's maken www.insanitystyle.nl befkev was d'r ook |
|
||||
|
||||
Quote:
Toch best veel geld he. Heb die van mij voor minder dan de helft aangeschft |
|
||||
|
||||
Quote:
valt best mee, bij dealer kopen is altijd duurder. wil er gewoon een fatsoenlijke betrouwbare auto aan hebben, wat ik er dan moet voor moet betalen is van ondergeschikt belang verliefd is verliefd . Auto word ook gewoon dealer onderhouden, of het nou duur of te duur is. Ik heb een tijdje geprobeerd een Smart Roadster Brabus edition te regelen, uiteindelijk werkte de verzekering ontzettend tegen. was bijna drie keer duurder maar verliefd is verliefd ooit ooit komt ze er als 2e auto naast mijn vw |
|
||||
|
||||
neem dan gelijk zo'n mooie brabus v6 twinturbo zijn er maar tien van...
mogen helaas ook niet de weg op wegens te vuil, echt jammer
|
|||
|
|||
Quote:
gaan we ineens over andere merken beginnen gaat niet goed hier.... alhoewel voor mij ook nooit en te nimmer meer een vw.... lolsz |
|
||||
|
||||
Quote:
hoezo befkev, de vw loopt nog steeds niet lekker? |
|
||||
|
||||
enige keer dat ik ooit een Brabus heb gezien was op de Autoray een paar jaar terug... vond het wel vet, maar later nooit 1 ergens kunnen ontdekken...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
...1.8 20VT blok is een betere keus dan de standaard 20V
|
|
||||
|
||||
Quote:
misschien heb je er eentje op de nselweg zien rijden maar niet in de gaten gehad dat het een brabus uitvoering was |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet zeiken, ik kreeg een 20vt zowiezo niet verzekerd, ben pas 20 en had nog geen jaren opgebouwd. Last edited by kevintdi : 26-02-2005 at 19:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zit ook wat in.... Maar meende dat het er gewoon op stond dan? ipv Mercedes... of zeg ik nu HELE rare dingen?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens @ Forumfreak: word er een scheitziek van dat mensen roepen dat ik beter een 1.8 20vt had kunnen kopen, ten eerste wilde ik dat niet. En daarbij komt nog dat ik een normaal GTI'tje er makkelijk uittrek al dan niet op rijkunsten!! Ik ben reuze tevrede over mijn golf, heeft me genoeg geld gekost en 125pk is genoeg, daarbij was ik de oortjes van menig TDI rijder die zonodig denkt dat ie alles aankan. |
|
|||
|
|||
ik zlal me maar niet aangesproken voelen he als tdi rijder......
|
|
||||
|
||||
wrom niet??
Je valt er toch onder hehehehe |
|
|||
|
|||
val wel onder de diesel rijders maar hij heeft het er toch zwaar mee af en toe
|
|
||||
|
||||
@ kevintdi.....
ik sta op t punt een type4 1.8 20v te gaan kopen maar zou graag eens willen weten waar ik op moet letten......