|
|||
|
|||
Golf Mk2 in onderdelen (wit)
Betreft een Golf 2 uit 1990, voorzien van smalle bumpers en 1.3 4-bak motor die 179.200km gedraaid heeft.
Ik zou zeggen roep maar raak als je wat nodig hebt, over de prijzen komen we wel uit. Kleine onderdelen is natuurlijk geen probleem om (op kosten van de koper) op te sturen. Een kleine greep van de onderdelen: - Originele achterlichten, 15,- euro - TA Technics schroefset (5 maanden oud), 135,- euro (vaste prijs, is in perfecte staat) - Origineel zwart sleepoog afdekkapje, 15,- euro - Smalle achterbumper + binnenbalk, 25,- euro - Gele originele knipperlichten voor in de voorbumper, 10,- euro - Novus sporteinddemper (60mm eindpijp, 1 maand oud!!), 90,- euro - CL interieur (voorstoelen, achterbank, deurpanelen, zijpanelen naast de achterbank), blauwe stof, In zeer nette staat zonder instapschade. Moet heel snel weg want staat in de weg, 50,- euro! - CL stuur (zeer nette staat), 25,- euro - Pookhoes + pookknop voor 4-bak of 5-bak (zeer nette staat, heb 2 pookknoppen liggen), 15,- euro - Dashboard, zwart, 35,- euro - Middenconsole, zwart, 20,- euro - Binnenspiegel + afdekplaatje, 5,- euro - Afdekkapjes speakers in het dashboard (compleet), 7,50 euro - Deurklinken met chroom inleg, 2 stuks 15,- euro - Originele reservewiel + krik, 15,- euro - Stootlijsten, zwart, 15,- euro - Setje verbreed Mk1 staal, wit gepoedercoat. (1 velg is afgeschreven, 1 velg 8J breed, 2 velgen 9J breed. Deze zomer volledig opnieuw opgemaakt, als je maar 1 andere stalen velg kan regelen heb je weer een topset!), 225,- euro - 2 stuks Continental 175/50/13, 6 mm profiel, 75,- euro - 2 stuks Continental 195/45/13, 6 mm profiel met wat aanloop schade, 2 stuks 110,- euro - Voorste motorsteun, 1,5 maand oud! Zo goed als nieuw! Vraagprijs: bieden (is een duur onderdeel dus bieden naar waarde) - Bougiekabelset + verdelerkap, nieuwstaat! 1,5 maand oud!, 15,- euro - Accu, 3 maandjes oud, 44Ah, nieuwprijs was 95,- euro. Vraagprijs 50,- euro - 4 chromen VW Golf 1 wieldoppen inclusief 14 originele clipjes (2 clipjes ontbreken), zeer nette staat, 50,- euro - Deur, bestuurderszijde, stickerbombed, 40,- euro - Kachelpaneeltje, 10,- euro - Gordelset, voor en achter, compleet, 30,- euro Als je wat nodig hebt, stuur maar even een pb of een mailtje naar tunedpolo6n@hotmail.com. De complete auto word vandaag of morgen bij mij thuis afgeleverd. Grote onderdelen mag je er zelf af/uit komen sleutelen. Auto staat in Zwaag (N-H) :tu: Als iets niet in deze lijst staat wat wel op een Mk2 zit, dan heb ik het dus wel, dus vooral een pbtje sturen dan! :mrgreen: Ook de motor en versnellingsbak zijn uiteraard te koop alleen ben ik er niet handig genoeg voor om die er zelf uit te sleutelen, dus als je die hebben wilt, geen probleem, maar moet je wel ffies zelf doen dan. Vraagprijs voor de 1.3 motor (179.200km, recent onderhoud gehad alleen de koppakking moet nog even vervangen worden, loopt perfect!) is 100,- euro Last edited by mk5 driver : 16-12-2011 at 19:35. |
|
||||
|
||||
Hoi,
Zijn het originele zijschermen? En niet rot? Groetjes, Yoery |
|
|||
|
|||
Ja, zijn originele zijschermen en inderdaad niet rot... zien er voor de leeftijd gewoon nog netjes uit.
|
|
||||
|
||||
Zag ik heel toevallig op facebook dat je een slippertje gemaakt hebt?
Wel heel vet karretje! |
|
||||
|
||||
Oke! Ik laat je het nog horen over de zijschermen!
|
|
|||
|
|||
Vandaag alvast wat onderdelen van de Mk2 gedemonteerd.
Hierbij wat foto's Rechter zijscherm (vies, nog niet gewassen, klein oppervlakkig roestpuntje bij een gaatje waar de bumper overheen valt, licht opschuren en bijwerken en is weer prima!) Linker zijscherm (vies, nog niet gewassen, schadevrij en roestvrij!! Interieur (voorstoelen, achterbank en zijpanelen (alles netjes en geen instapschade ofzo!!)) Grille (Volledig intact, nergens klipjes afgebroken ofzo) Originele spiegels, handbediend (inclusief adapterplaten, staalkabel en afdekrubbers + versteldopjes, zeer netjes!!) Schakelaars (mistachterlicht en achterruitverwarming) + blinde schakelaars (alles netjes!) Pook + hoes (schadevrij) GTI achterlichten, origineel rood/zwart Iron Cross ventieldopjes, schadevrij Gele koplampen Uiteraard zijn er nog heel veel meer onderdelen! |
|
||||
|
||||
Oke! Als dat het enige roestplekje is,is dat geen probleem! Zolang het maar originele zijn. Waar woon je ergens? Want misschien is het me te ver rijden..
Groetjes, Yoery |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik woon in Zwaag (Noord-Holland). Dat is inderdaad het enige roestplekje! |
|
||||
|
||||
Hmmm... Het is voor mij 170km rijden.. Dus ik denk er nog even overna!
Ik laat je het vandaag nog weten! Groetjes, Yoery |
|
|||
|
|||
Quote:
Verzenden vind ik opzich ook geen probleem overigens, volgens mij zijn de verzendkosten dan 12,50 euro op basis van de afmetingen (max. 176 x 78 x 58 cm) |
|
|||
|
|||
GTI achterlichten, koplampen en motorkap gereserveerd, ventieldopjes verkocht.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het opsturen word!
Ik pm je nog! |
|
|||
|
|||
Koplampen, GTI achterlichten en motorkap verkocht en opgehaald.
|
|
||||
|
||||
heej,
Kan je je adres gegevens eens pm'en? Dan kan ik duidelijk kijken waar het is. Groetjes, Yoery |
|
|||
|
|||
Rechter voorscherm is verkocht inmiddels.
Achterklep en deurrubber setje rondom de zijruiten verkocht! |
|
|||
|
|||
Grille verkocht! Auto blijft tot volgende week staan, daarna word ie opgehaald voor de sloop, dus wie nog iets nodig heeft, wees er snel bij
|
|
|||
|
|||
Voorbumper en linker zijscherm verkocht en opgehaald!
|
|
|||
|
|||
Stuur, middenconsole en de schroefset verkocht!
|
|
|||
|
|||
Pookhoes en chrome inleg voor de deurgrepen verkocht!
|
|
|||
|
|||
hallo
ik had je een pm gestuurd voor de schroefset en de einddemper. m.v.g arjanostyle |