|
||||
|
||||
Motorsteun en steun voor stuurbekrachtiging Golf MK2
Motor-/ stuurbekrachtigingssteunen
Onderdeelnummer (op grote): 191 199 354 B. Onderdeelnummer (op kleine): 191 199 354. Vraagprijs: 10 euro. Meer fotomateriaal hier. Bij interesse/ vragen stuur een PM/ e-mail, via mijn profile. Alle spulletjes liggen in Oldenzaal, nabij Enschede, in het Oosten des lands. Zowel verzending als ophalen mogelijk, verzendingsmogelijkheid afhankelijk van gewicht en lengte. Meer/ betere foto's op aanvraag.
Golf MK 1 - 1.1 CL juli '82 Last edited by golfr32 : 06-02-2012 at 22:02. |
|
||||
|
||||
Er zitten wat delen tussen die niet op een DX zitten!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Van bepaalde dingen weet ik dat het van een DX zou kunnen zijn. Bepaalde onderdeelnummers kan ik niet traceren, daarom heb ik de onderdeelnummers erbij vermeld. De onderdelen zaten bij de golf 1 uit 1978 met 1500automaatbak van mijn broer. De vorige eigenaar wou de motor ombouwen naar handgeschakeld, met de delen die ik hier aanbied.
|
||||
|
||||
Bijna alle delen zijn er nog, zoek uit wat men wil hebben.
Prijzen tot 10euro per deel/ delen die bij elkaar horen. Bak+startmotor 100euro. Delen aangegeven met een rood kruis, zijn weg. Er is alleen een keertje een hitteschild kapje tussen de delen weggenomen, heb geen idee welk deeltje het op de foto's is . Deze is op de golf 1 met JB motor teruggeplaatst.
|
||||
|
||||
Is de complete koppeling afkomstig van een DX? En wat is de diameter van de plaat? Speling op de veren?
|
||||
|
||||
Quote:
Heb net mn broer erbij gehad die automonteur is. Hij vertelde mij het volgende: Geen speling op de veren. Koppeling is ZGAN en past in de drukgroep. Drukgroep is ZGAN en pas weer in het vliegwiel. Vliegwiel, koppeling en drukgroep tezamen passen weer in de bak. De diameter van de koppelingsplaat is 188mm. De flensdiameter van de versnellingsbak is 90mm. Of het een DX bak is, heb ik geen idee van. De vorige eigenaar zei dat alles in de doos van een draaiende 1.8 DX gemonteerd is. Bakcode is 4S74090X. De 7 zou ook een 1 kunnen zijn. 4S staat voor diesel (?). Onderdeelnummer in de bak is WW0 020.201.107.F 2
Golf MK 1 - 1.1 CL juli '82 Last edited by golfr32 : 18-10-2011 at 21:14. Reason: spelfout |
|
||||
|
||||
Nee, 4s is gewoon een 4s bak. Geen idee wat er fabrieksaf tegen een DX motor aangeschroeft is, iig niet specifiek diesel volgens mij.
Ik zoek een 210mm plaat, tenminste, zover ik weet zit dat in mijn golfje volgens het kenteken etc. Zelf heb ik de plaat nog niet in m'n handen gehad. De 188 (190) is volgens mij op een 1500 (JB) gemonteerd.. Wellicht dat iemand dit kan toelichten? Alvast bedankt voor je moeite voor nummers etc!
|
||||
|
||||
Ik ben zelf ook zeer benieuwd wat voor 'n bak het is.
Door de bakcode in google te gooien, werd ik niets wijzer. Zou wel kunnen dat de koppeling voor een 1500 JB motor bestemd is, want het zwikkie zou door de vorige eigenaar gebruikt worden om de 1500 JB automaat motor om te bouwen naar handgeschakeld. Alle delen zijn van een draaiende 1.8 DX motor gehaald, zo heeft hij mij verteld.
|
||||
|
||||
In mijn DX bak staat 020301107C of E
En daar zit inderdaad een 210mm koppeling in de 190mm versie zat inderdaad in het JB Blok. Kon het WW0 020.201.107.F 2 nr ook niet achter halen De bak steun die je daar ziet is volgens mij pas van af 1984 gebruikt ? |
|
||||
|
||||
Drukgroep, vliegwiel en koppeling verkocht + up.
Ik ben wel wat meer over de bak te weten gekomen: Het is een 5 bak voor bigblock motoren van golf 1 tot en met golf 3. Zoeken op 4S bak levert meer informatie voor de geïnteresseerde op.
|
||||
|
||||
Elektrische ontsteking/ bobine verkocht.
Topic opgeschoond + up!
|
||||
|
||||
Quote:
En bedankt nog |
|
||||
|
||||
Luchtfilterhuis + Inlaat/ injectie verkocht via elders.
@Style: graag gedaan.
|
||||
|
||||
Afdek-/ beschermkappen + overig, weggedaan voor oudijzer.
Nu alleen nog beschikbaar: - schakelstang. - versnellingsbak. - startmotor. - motorsteun en steun voor stuurbekrachtigingspomp. Op de versnellingsbak nog twee ontdekkingen gedaan: - er staat op een plastic schakeloverbrenging '5-gang'. - er staat een vw-nummer op de bak nabij de flens '020 301 103 AR'.
Golf MK 1 - 1.1 CL juli '82 Last edited by golfr32 : 19-11-2011 at 20:29. Reason: onderdeelnummer gewijzigd |
|
||||
|
||||
Schakelstang verkocht en weggebracht.
Nu enkel nog beschikbaar: - versnellingsbak. - startmotor. - motorsteun. - steun voor stuurbekrachtigingspomp.
|
|||
|
|||
de steun voor de stuurbekrachtigingspomp,
is deze passend voor een SB motor?
|
||||
|
||||
Quote:
Geen idee, vw-nummers staan erbij. Ik heb voor mijzelf niet duidelijk welke steun voor de stuurbekrachtiging is, ik werd erop geattendeerd dat één steun daarvoor is.
|
|||
|
|||
die versnellingsbak zit o.a. op een seat ibiza 1900 diesel vanaf '93
|
|
||||
|
||||
Dank voor info SanderLeys + up.
|