|
|||
|
|||
Porsche Cayenne 7,5x17"
Bij deze zet ik mijn Cayenne wielen te koop omdat mijn Vento te koop staat en ik de wielen niet meer ga gebruiken.
Het gaat dus om: Merk/type: Porsche Cayenne Breedte: 7,5J Et-waarde: 53 Steek: 5x130 Banden voor: 165/40 Nankang NS-2 Banden achter: 185/35 Nankang NS-2 Banden zijn in topstaat. Tevens zit er ook een nieuw setje gekleurde Porsche naafkappen bij die ik nieuw bij de Porsche dealer heb gekocht. Hieronder enkele foto's Voorbeeld onder de Vento Prijs voor de velgen: €900,-. Bij interesse of vragen, gelieve een PM te sturen Te bezichtigen in Streefkerk ( Zuid-Holland ). Last edited by RickvdB : 12-12-2011 at 19:00. |
|
|||
|
|||
Adapters verkocht!
Nieuwe prijs voor de velgen: €900,-. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
heb wel een setje brocks in de aanbieding en ben opzoek na cayenne's
mischien intresant met bijbetaling van mijn kant? http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=93166
|
|||
|
|||
Het liefst geen inruil, heb geen auto meer waar ik zulke velgen onder ga doen
|
|
|||
|
|||
Nieuwjaars up: €850,-!!
|
|
|||
|
|||
Kom op guys, bieden mag ook!
Voorbeeld onder een Golf |
|
|||
|
|||
Prijsaanpassing!
Inclusief banden : €800,- |
|
|||
|
|||
En up, liggen in de weg dus sla je slag!
|
|
||||
|
||||
Zitten er adapters bij ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
hoeveel mm adapters zaten icm deze set gemonteerd?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
@Gout, zijn al verkocht
@Rowan, thanks! @vdWal, voor 20mm en achter 30mm. |
|
|||
|
|||
Hallo, verkoop je ze ook zonder banden? En is het setje onder een golf passend te krijgen?
|
|
|||
|
|||
En upje!
|
|
|||
|
|||
€700
|
|
|||
|
|||
Up.
|
|
|||
|
|||
Omhoog, velgen zijn voor €700,- op te halen!
|
|
|||
|
|||
Schop, maak me los!
|