![]() |
|
||||
|
||||
![]() als het koopzondag was kon ik niet aanwezig zijn
![]() heb m'n bijbaan daar ![]() en op een koopzondag kan je geen meeting houden daar hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() het was maar een idee??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() weet ik!
![]() laten we hopen dat het droog is! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
inderdaad *fingers crossed* en zaterdag ook om ff me auto schoon te maken ![]() anders maar een paar zeilen spannen haha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik kwam er achter dat het morgen koopzondag is dus heb even de karwei gebeld. ze zijn morgen geopend dus hoop dat er genoeg ruimte is op de parkeerplaats! tot morgen
|
|
||||
|
||||
![]() Het is op een industrieterrein en in de buurt zal vast wel een kantoor zijn met genoeg parkeerplek!
![]()
|
|||
|
|||
![]() uhh nee?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() VOOR de Ikea heb je ook nog een parkeerterrein!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ikea is dicht en zit afgesloten met een hek. De parkeer tussen Ikea en Karwei is ook bezet ivm deze koopzondag...ben dan wel benieuwd waar jij heen wil..
|
|
|||
|
|||
![]() Namens Puttenmkii Cancel Ik De Meeting Ivm Koopzondag Karwei !!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
meeting gaat wel door, alleen er is gebleken dat karwei koopzondag heeft. even kijken hoe het zit met parkeren, anders kunnen we terecht bij de keukenconcurrent ![]() kleine tegenvaller, maar het weer is in ieder geval goed. |