|
View Poll Results: G40 in bouwen ja of nee | |||
Ja vet project bijzonder | 19 | 63.33% | |
Nee ga voor een kr-etje of iets anders | 11 | 36.67% | |
Voters: 30. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Interesant project ik ben precies zelfde van plan maar dan in een golf mk2 1.3i uit 1989
Is het hierbij makkelijker te doen en is het bij een golf 2 wel plug and play omdat het al 1.3i is? Mvg Dennis |
|
||||
|
||||
Bij Golf 2 is nog steeds geen plug&play, omdat je nog steeds met die motorsteun zit....
|
|
|||
|
|||
Quote:
Motorsteunen komt goed is geregeld zit alleen met de bedrading en of het kan met de tank die ik nu heb ik heb een tank met benzine pomp/filter rechts bij de achteras Bedankt alvast |
|
||||
|
||||
Ik rijd met een Golf 1 met een G40 erin, bij mij zit er gewoon de tank en alles van Golf 1 GTI onder. Bedrading enzo moet je gewoon compleet overzetten van de polo, incl. de zekeringkast. Vervolgens zit de golf 1 teller vrij simpel, de polo teller krijg je er ook wel in, maar past net niet lekker. Dit moet bij een Golf 2 ook wel lukken.
|
|||
|
|||
Quote:
Heb jij Miss fotos van de ombouw en zo ja zou je er een zooitje kunnen mailen Gr. Dennis |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik, pb maar even je email adres. Ik weet alleen niet of je er veel aan gaat hebben, maar dat is aan jou
|
|||
|
|||
Waar zit trouwens origineel bij een Polo g40 de zekeringkast bij mijn mk2 zit hij in het dashboard tussen stuur en pedalen in
|
|
||||
|
||||
Waterbak.
|
|
|||
|
|||
Red je dat dan qua lengte naar golf mk2 zekeringkast
En is er iemand die veel van verstand heeft van aansluiten bedrading die zou willen helpen tegen eventuele betaling |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat ga je niet redden, je moet de kabelboom verlengen, stekkers allemaal vervangen, je accu zit ook ergens anders. Als basis wel de poloboom houden met zekeringkast. Ik heb je trouwens de mail gestuurd
|
|||
|
|||
De golf rijd perfect zonder zware aanpassingen zoals lassen motor steunen kwamen allemaal perfect uit kon die van mijn originele blok zo over zetten op het Polo blok
Heb inmiddels een schrick nokkenas k&n inleg filter en 65mm poulie met chip De teller van de Polo zit er ook in was wel beetje verzinnen met vast zetten maar het zit en rijd geweldig Bedankt iedereen voor de informatie Mvg Dennis |
|
|||
|
|||
cardan op g40 blok
Hallo fooks
kan mij iemand vertellen ,wil namelijk een g40 blok recht in mijn auto bouwen dus moet er ook een bak onder met cardan,wat voor een bak hiet op past. |
|
|||
|
|||
Heb je de auto nog