|
|||
|
|||
golf 1 onderdelen
vulpijp gti nieuw:70euro
originele velgen met zeer goede banden:100euro 2 corado stoelen met slede voor golf 1 100euro instap schade bestuurders kant maar voor de rest nog zeer mooi. radio zeer goede.100euro heb ook nog een neiuwe achter bumper voor golf 1 nog nooit gemonteert.150 euro ken de nieuw prijzen niet dus er staat maar wat heb je intesse hoor ik het wel er moest iets bij staan hé ;-) Last edited by aircooled007 : 25-05-2011 at 11:49. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
velgen zijn verkocht!!!!
al de rest samen voor 200euro??? bumper 100 euro. stoelen 80 euro stel maar voor staat in de weg anders gaat het naar het stort!!!! |
|
|||
|
|||
Bumper
Beste,
Hoeveel vraag je nog voor de bumper? Per ongeluk gaat het binnenwerk van de bumper niet apart weg? Groeten Frederik Quote:
|
|
|||
|
|||
neen bumper compleet pfff 80 euro
|
|
|||
|
|||
ik zoek de boksen kapjes voor op de deur L en R voor en een hoede plank golf 2 gti wil jij ruilen tegen iets wat hier staat hoor ik het graag!!!
|
|
|||
|
|||
nog wat gevonden op zolder
50euro alles moet weg zoek nog golf 2 onderdelen zwarte c stijlen en hoedeplank ruil zeker mogelijk!! |
|
|||
|
|||
upje alles moet weg of het gaat naar het containerpark
|
|
|||
|
|||
upje velgen zijn weg alles moet weg bieden vanaf een kratje bier!!!
Last edited by Tjaap : 13-06-2011 at 15:07. |
|
||||
|
||||
wat moet je hebben voor de stoelen,velgen en achterbumper bij elkaar?
|
|
|||
|
|||
velgen zijn weg stoelen voor mk1 en achterbumper 60 euro??
|
|
||||
|
||||
Ik ben wel geinteresseert in de stoelen. Pb me of je ook nog meer interieurdelen hebt
|
||||
|
||||
kun je de prijs voor de achterlichtjes naar mij pmén?
Dank u |
|
|||
|
|||
50 euro????
|
|
|||
|
|||
Heb je de stoelen nog? Mits je een beetje in de buurt woont heb ik daar wel belangstelling voor. Nrd nederland?
|
|
|||
|
|||
ja en ben van limburg vlak naast maastricht
|
|
|||
|
|||
hallo allemaal prijzen staan er bij hé!!!
wil je wat hebben pm me dan wat je wil geven hé krijg steeds weer pm's met de vraagprijs. tevens upje. |
|
|||
|
|||
upje aftehalen in limburg!!!!
|
|
|||
|
|||
de vulpijp en de stoelen zijn er nog wie wil ze ze moeten weg doe een bod en ze zijn van u anders gaat het naar de schroot hoop doe gerust gek!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
pb
je hebt pb
|