#21
|
|||
|
|||
Jongens even wakker worden met de nieuwe regelgeving ga je ook voor een oldtimer met lpg dik belasting betalen hoor dus gauw die lpg er uit.
|
#22
|
|||
|
|||
Quote:
Waar vind je die regelgeving?
__________________
1.9D 64pk 1984 golf 1 cabrio rood 1.9TDI 90pk 1986 golf 2 grijs 1.9TDI 150pk 1983 golf 1 geen kleur meer |
#23
|
|||
|
|||
Gevonden, maar we hebben het hier over een auto van 1986, dus LPG er gewoon inlaten
http://www.lenl.eu/services/nieuwe-oldtimer-regeling
__________________
1.9D 64pk 1984 golf 1 cabrio rood 1.9TDI 90pk 1986 golf 2 grijs 1.9TDI 150pk 1983 golf 1 geen kleur meer |
#24
|
||||
|
||||
hallo ..
ja als je de prijsen bekijkt .. ben je netzoveel als wegenbelasting kwijt .. iedergeval vanaf 1986 http://www.oldtimernieuws.nl/2011/1...-bouwjaar-1987/ |
#25
|
||||
|
||||
Quote:
niet waar... niet voor een 86-er
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#26
|
|||
|
|||
Quote:
ja, dat snap ik ook nog steeds niet net als "origineel nederlands" .. komen toch allemaal uit dezelfde fabriek in wolfsburg ...
__________________
HeliosBlauw past bij jou. Last edited by Losha : 13-12-2011 at 00:33. |
#27
|
|||
|
|||
ook voor een 86er ga je in dit geval belasting betalen omdat er een lpg installatie naderhand is ingebouwd voor een 86 diesel betaal je niets, als dit origineel af fabriek is dan zou ik hem ook verkopen
|
#28
|
|||
|
|||
eea heb ik gelezen in de laatste autoweek (aanpassing)
|
#29
|
||||
|
||||
Klopt niks van je verhaal helaas, geldt alleen voor auto's ná 1986
|
#30
|
|||
|
|||
lees dan maar even dat andere topic over belastingvrije topic
|
#31
|
||||
|
||||
Quote:
heb je het zelf wel goed gelezen? "Voor auto’s die onder de regeling vallen die tot en met 2011 geldt, hoeft men overigens ook in de toekomst geen brandstoftoeslag te gaan betalen." dus, alles wat na 1 januari 2012, 25 jaar of ouder is valt onder de nieuwe regeling. dus met brandstof toeslag. dus, alles wat voor 1 januari 2012, 25 jaar of ouder is valt onder de oude regeling. dus zonder brandstof toeslag. @ Sten: welkom hier. gewoon voor 2250 je auto te koop zetten en kijken hoe lang het duurt. als na 3 maanden je hoogste bod 1250 is, zou ik dat bod accepteren en hem lekker verkopen. |
#32
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor de reactie. Ik kon inderdaad ook geen wegenbelastingvrije en op lpg golf 2 vinden waardoor een prijsindicatie lastig is in te schatten. Nog wat info waar je het over hebt: Motor: 1300 Brandstof: LPG en benzine Transmissie: 4-bakje handgeschakeld km: 2 ton Onderhoud: het onderhoudsboekje is door vorige eigenaren ingevuld, eveneens bonnen van de grote zaken. Bon van lpg inbouw is aanwezig (bij 180.000 km) Bij 190.000 tot nu is het volgende vervangen: Distributieriem! Waterpomp brandstofpomp Remleidingen/remslang/2 remcilinders fuseekogel L Schokdempers remblokken voor motorsteun en uiteraard een hoop klein spul dit is ook aan te tonen Alles door een erkende autogarage laten doen en klauwen met geld kwijt natuurlijk. wat betreft de plekjes niets schrikbarends. hier en daar wat roestplekjes op de bekende plekken bijv. onder de achterbumper maar de bodem en dragende carosseriegedeeltes zijn keihard. Heb in ieder geval een beter beeld wat de auto waard zal zijn en of het het overwegen waard is om hem te gaan verkopen |
#33
|
|||
|
|||
Quote:
ik merk ook hier weer dat er over regelgeving wat betreft belastingvrije wagens of niet veel discussie is. Ik heb wel gemerkt dat er een hoop fabeltjes de rondte gaan en dat kennissen die bij het rdw werken mij zelfs ook de verkeerde dingen vertellen! wat ik er in ieder geval van begrepen heb is dat er elk jaar weer iets veranderd en veel wetgeving slechts plannen zijn e.d. voorlopig rijd ik in ieder geval zonder belasting, op lpg en 8 euro verzekring in de maand!! en over de verkoop. dat is inderdaad een idee. ik heb alle tijd dus wie weet wat er gebeurd! |