|
|||
|
|||
Quote:
presies , maar is nog ff tot Mei, media maar goed bij houden dus |
|
||||
|
||||
Als ze het erdoor krijgen met een autoverbot zal het op andere plekken drukker gaan worden zoals faakersee en rondom velden.
De hotels en pensions zullen daar echt niet aan meedoen want die willen dat geld echt niet mislopen 1 keer per jaar helemaal vol geboekt zijn. En het is idd nog vroeg we zitten nog niet eens in 2012 uiteindelijk overwint het geld altijd
|
||||
|
||||
ik heb al geboekt in ieder geval. dus mij houden ze niet tegen van 9 tot 18mei. maar het zou wel zonde zijn, als het legale gebeuren verdwijnt .
|
|||
|
|||
Quote:
zo denkt de politie dan ook is idd jammer dat dit evenement weg zou gaan niet te hopen |
|
|||
|
|||
Gewoon gaan, van mij mag het evenement zelf niet doorgaan. Dan zijn wij toch al weer thuis
Let maar op gaat gewoon door, het vele geld kunnen ze niet missen. Mzzls!! |
|
|||
|
|||
Wörthersee 2012
kheb eens een vraag weet al iemand iets meer welke datum er geplant is voor
Wörthersee 2012 in mei is al geweten maar precies niet denk eh?... grtzzz bert |
|
||||
|
||||
Quote:
Eerste pagina van dit topic ff doorlezen
|
||||
|
||||
Ik heb een paar vrienden uit Enschede gebeld die al heel lang naar de Wörthersee gaan en die hebben de eigenaresse van hun pension gebeld. Dit vrouwtje zit namelijk in het gemeentebestuur van Reifnitz en zij kon het goede nieuws geven dat het officieel gewoon doorgaat incl. alle stands. Dus ik zou zeggen lets Party!!!!
Gr. Elias |
|
|||
|
|||
Quote:
word een gezellige week maatje! |
|
|||
|
|||
Als ik de foto's weer zie van afgelopen jaar heb ik dr nu al wel weer zin aan
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Geen idee waar ze het over hebben. Ik zie het volgend jaar Mei wel.
|
||||
|
||||
Haha .. volgens mij gaat het gewoon door
'Trotzdem soll das GTI-Treffen im Mai 2012 am Wörthersee-Südufer planmäßig stattfinden.' Ook al zou het niet doorgaan, gaat het nog door.. want iedereen gaat er gewoon heen no matter what
|
|||
|
|||
Quote:
dat zowiezo!!! hebben ze een groter probleem... wel uitgavens, maar geen inkomsten |
|
|||
|
|||
Heb er nu al zin in!
|
|
|||
|
|||
Hoorde toch uit betrouwbare bron op essen van een grote leverancier dat de gemeente er toch op tegen is ,dus hopen en afwachten dat het toch allemaal doorgaat .
|
|
||||
|
||||
En waarom?
Het hele jaar is daar geen fuck te beleven, gebeurt er eens iets wat de economie in dat gebied een lichte boost geeft, zijn ze er op tegen... Logisch!
|
||||
|
||||
Ja kan het wel begrijpen kijk niet voor niets gaan velen al voor de meet erheen omdat er naderhand puin is in de dorpen.
Misschien hebben de mensen er genoeg van van alle ellende en puinhoop wat erachter blijft. Kijk het zijn niet allemaal liefhebbers zoals ons en zoals op de Nederlandse meet waar het altijd rustig verloopt. En ja Rick hele jaar er niks te beleven klopt maar die mensen wonen er misschien ook wel om die reden he
|
|||
|
|||
wat daar in de paar weken verdiend word, leven ze het hele jaar van...
tenslotte, hoe dan ook... de mensen gaan toch wel.... hotels/camping zijn al geboekt... |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar heb je zeker gelijk in, afgelopen zomer geweest, heel mooi gebied. Maar die paar weken per jaar even lol trappen, moet kunnen!