|
||||
|
||||
div skai lederen interieurs nu golf mk3 voor 150 euro
Hallo
heb hier nog div skai lederen interieur hoezen liggen in div kleuren is geen rommel is goed dik kan ook gemonteerd worden indien gewenst heb liggen luppo/arosa plo 86c polo 6n polo6n2 golf mk1 cabrio golf mk2 golf mk3 normaal en sport stoelen mk3 cabrio golf mk4 normaal en sport stoelen corrado audi 80 cabrio audi a4 cabrio sets vanaf 150 euro leverbaar mvg Henrie Last edited by Henrie : 18-01-2012 at 23:42. |
|
|||
|
|||
heb je foto`s toevallig
|
|
||||
|
||||
Hoe werkt dit met de airbag van de stoelen in een golf 4? Ik heb veel intresse dus fotos zouden fijn zijn. En wat vraag je voor de montage?
Grt, |
|
||||
|
||||
zeker heb ik foto's
set golf cabrio mk1 beige achterbank mk1 cabrio golf mk4 normale stoelen mk1 recaro stoellen mvg Henrie |
|
||||
|
||||
Quote:
er zit een special deel in de stoel voor de airbag zo dat deze er op een normale manier uit kan komen montage kost 200 euro mvg Henrie |
|
||||
|
||||
Bedankt voor je snelle antwoord! Heb je misschien ookde kleur zwart voor een golf 4 variant?
|
|
|||
|
|||
toevallig van de type lupo/arosa eeb foto toevallig.
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=louie_scirocco]Bedankt voor je snelle antwoord! Heb je misschien ookde kleur zwart voor een golf 4 variant?[/QUOTE
ik zal morgen even zien of deze er is heb je met arm steun in het midden of zonder anders kan deze nog binnen komen heb er 130 stuks in totaal in bestelling staan komen vrijdag of zaterdag binnen mvg Henrie |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier arosa lupo ook in andere kleuren leverbaar mvg Henrie |
|
|||
|
|||
prijs aanvraag
hallo,
was voor prijsaanvraag voor zo'n lederen hoezen voor een vw polo van 1996 is een 3deurs. en zijn deze hoezen geplaatst? of is dit zelf te doen? wou het maar vragen omdat het zo mooi past op de foto's en moeilijk het verschil te zien is met een echt lederen interieur. hier mijn adres voor mij te contacteren: gamer_y@hotmail.com |
|
|||
|
|||
foto van by een golf mk2
|
|
||||
|
||||
Van de Polo86c zijn er nogal wat verschillende varianten stoelen, en ook de achterbank verschilt nog wel eens (wel/niet-deelbaar).
Ik zou wel interesse hebben in een setje in beige, maar dan wel met de sportstoelen vóór en de deelbare achterbank. Kun je daar in voorzien?
|
||||
|
||||
Quote:
ik zal morgen even kijken welk type ik heb liggen voor je mvg Henrie |
|
||||
|
||||
Toevallig een blauwe achterbank hoes voor een jetta mk1?
|
|
|||
|
|||
heb je ook foto's van de mk3 stoelen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb even gekeken voor je 86 c iser met sportstoelen echter zonder deelbare achterbank ik krijg vrijdag nog 130 sets binnen dus zal het even in de gaten houden of er 1 bij zit voor je mvg Henrie |
|
||||
|
||||
Quote:
nee heb ik helaas niet |
|
||||
|
||||
Quote:
hier foto's mk3 sport vr6 normaal sport mvg Henrie |
|
||||
|
||||
ff een weekeind up
teven ook A3 interieurs a4 interieurs te leveren zo 200 stuks op voorraad dus vraag gerust sommige sets passen ook in seat en skoda mvg Henrie |
|
|||
|
|||
pics en prijs van golf 2 5-deurs interieur
|