|
|||
|
|||
Quote:
1 maand of 5 maanden, dan zijn we stadium "geduld" al ver voorbij. |
|
||||
|
||||
Zouden ze er met de kerst zijn?
|
|||
|
|||
Quote:
Nou idd.. Als je 5 maanden aan het wachten bent en dan roepen dat we geen geduld hebben? Goeiemiddag! |
|
|||
|
|||
nog updates?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Denk het niet hij heeft het te druk met zijn werk, ik vind het toch wel een beetje vervelend worden bijna een half jaar verder en nog steeds niks . Dan kan er wel gezegd worden nog even geduld hebben maar het heeft nu wel lang genoeg geduurd en er is altijd wel even een gaatje te vinden om een update te plaatsen met hoe de zaken ervoor staan.
|
|||
|
|||
idd best vervelend ja, helemaal nadat de eerste er ook al niet was, maar dit lag toch al vanaf 08-09-11 bij de douane?
Last edited by c-bbs : 11-11-2011 at 20:40. |
|
|||
|
|||
of toch niet?
|
|
||||
|
||||
iederekeer posten hier word je zowieso toch ook niets wijzer
ik wacht ook op een tshirt, tis jammer maar helaas ik wacht t wel af.. als ze er zijn zal er vanzefl een keer bericht komen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik wacht op twee stuks, en ja ze liggen bij schijnbaar bij de douane, ja dan is het niet aan Chris. En ik vertrouw Chris, namelijk omdat hij zelf veel in en verkoopt hier op het forum, gaat hij echt niet zijn goede naam zwart laten maken.
|
||||
|
||||
De kerst word 'm niet meer. Zomer 2012 wel?.......
|
|||
|
|||
Iemand die iets meer weet? vind het nou toch wel erg naar worden...
|
|
||||
|
||||
Zal het eens een keer op FB aan hem vragen, maar ik denk dat het bij de douane ligt.
|
||||
|
||||
toevallig deze avond het ook eens aan chris gevraagd op facebook indd
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
en?
|
|
|||
|
|||
Kan ik nog een adres wijziging doen? Ik werk niet meer bij het adres dat ik opgegeven heb..
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
tshirts zijn wegens missende papiere weer terug naar de US gestuurd..
zijn dus wel al bij de NL douane gweest
|
|||
|
|||
meen je dat nu zucht
|
|
||||
|
||||
Als Chris zelf ook even wat meer duidelijkheid zou geven met wat info, dan heb ik hier begrip voor maar maanden niks van je laten horen is toch geen mannier van zaken doen of zie ik het nu verkeerd.....
|
|||
|
|||
Ik zal hem vd week even PB'en. Ik ben het zat, en ga me geld terug vragen van de 2 shirts die ik besteld heb. Het duurt me te lang. Anderen om me heen hebben de shirts al lang binnen, zelfs na een maand al en dit duurt al meer dan dat.
Helaas, maar het is zo.. Ik pb Breadfan vd week. |