|
|||
|
|||
Marvin's Golf 1 MX
Hey,
Na 2 jaar gevoelloos in een Seat Ibiza te hebben gereden heb ik nou eindelijk weer een Golfje 1 gekocht! T is een 1.1 MX uitvoering uit '79 en nog helemaal orgineel op schroefset en wielen na. 80dkm gelopen en boekjes en alles erbij Niet gelast, geplamuurd of gespoten, maar helemaal orgineel! Torrtje rookt een beetje, dus volgende week maar even een andere erin hangen en daarna zien we wel even verder. Met de tijd een leuk blokkie bouwen met een beetje vermogen, maar voorlopig lekker cruisen met een 1.1 Vandaag een org. 2 spaak stuur opgehaald en wil binnenkort de remmerij aan gaan pakken. Er zit nu nog groene stoffen bekleding in, maar ook dat zou ik willen veranderen op korte termijn. Plannen zat met de mk1! Hier een paar fotootjes |
|
||||
|
||||
prachtige wagen !
|
||||
|
||||
zeer mooie wagen, rookt ook lekker
|
|||
|
|||
Nette wagen met hele mooie wielen
|
|
||||
|
||||
wow, heel mooi bakkie!
|
||||
|
||||
ohw?, smalle achterlichten. stoer
en nu? ook smalle bumpers? |
|
||||
|
||||
Heel mooi exemplaar! Ben er zuinig op
|
|
||||
|
||||
mooi ding.....
|
||||
|
||||
strakke mk1
|
||||
|
||||
mooi karretje en moest je ooit van het groene interieur afwillen mag je me steeds een PB sturen
|
|||
|
|||
mooie auto...
ziet er goed uit. |
|
|||
|
|||
Quote:
nice |
|
||||
|
||||
gaaf exemplaar
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Da's een hele mooie zeg
Zou bijna twijfelen om mn eigen mx ook weer inarisilber te maken
|
||||
|
||||
Mooie 1! Die ATSen staan m echt super!
|
||||
|
||||
ATSjes porummen goed onder deze Golf
Mooi hooR! |
|
|||
|
|||
Heb je deze toevallig van ene Peter gekocht ?
Komt me bekend voor deze wagen namelijk en zeker een mooi ding
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties!
Auto is idd van Peter geweest. Heb net motor vervangen voor een andere 1.1 want hij rookte als een stoomboot Nieuwe auspuff besteld, revisiesetje voor schakelstangen, accu gehaald en nieuwe blokkie gelijk f een goeie beurt gegeven. Vd week f afmaken dus! Vandaag naar Essen motorshow geweest en mooie grill met chroom randje aangeschaft |