#21
|
||||
|
||||
Quote:
voor welk geld wil je m daarna te koop zetten . . . . Ik zeg niet dat hij op dit moment het geld niet waard is want hij ziet er super uit maar je geeft dan een vermogen uit wat je met verkoop niet zal terugverdienen . . . . . |
#22
|
|||
|
|||
Quote:
De Golf die ik klaar ga maken word niet meer verkocht. |
#23
|
|||
|
|||
niemand?
|
#24
|
|||
|
|||
Het mag ook een complete spuiter zijn of een Golf1 die gedemonteerd is.
Als er maar niet teveel roest aanwezig is. |
#25
|
|||
|
|||
Ik weet in de buurt van Drachten nog een licht blauwe 75er te staan
|
#26
|
|||
|
|||
Zoek ik iets onmogelijks?
|
#27
|
||||
|
||||
Wel als je voor heel weinig een hele strakke wil hebben waar niet te veel aan mag mankeren.
Gewoon die lichtblauwe kopen van onze mede forummer, die in Friesland Dan heb je een naar mijn weten een mooie project auto in handen.
__________________
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info |
#28
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Branko, ik denk inmiddels wel te weten waar het met het inkoopbeleid van mijnheer Pascal wat haakt.... Als hij die auto al schroot noemt heb je: 1. geen verstand van waar je mee bezig bent 2. geen respect voor het spul van een ander Vraag me daadwerkelijk af of deze auto nog wel voor hem tekoop is....
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers! Quote:
|
#29
|
|||
|
|||
Quote:
Hee Hee MR Gaastra, Niet zo onvriendelijk he! Ik heb u verteld dat als ik uw Golf koop dat ik er orginele harde deuren erbij wil hebben en die kan ik niet vinden, en uw Swallow mist heel wat onderdelen wat niet echt handig is bij een Swallow. Dat schroot moet je met een knipoog lezen, u was ook erg kortaf aan de tel en u heeft hem destijds gekocht met het ID om hem in stukken te zagen en dat doe je alleen met een schroot lijkt me. Dus zeg niet dat ik geen verstand heb van waar ik mee bezig ben terwijl u hem zelf doormidden wou zagen. En ik respecteer ieder z'n spul, als dat niet zo was zou ik hier op het forum andermans projecten of auto's af te zitten zeiken. Vriendelijke Groet Pascal |
#30
|
||||
|
||||
1.2.3.4.5.6.7.8.9.10
Quote:
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers! Quote:
|
#31
|
||||
|
||||
Stukje schrootgeschiedenis:
- http://www.volksforum.com/forum/sho...14&page=1&pp=20 - http://www.volksforum.com/forum/sho...83&page=1&pp=20 |
#32
|
|||
|
|||
Quote:
Maar als het zo'n perfecte auto is vind ik het toch apart dat de Golf 3x over in een korte tijd verkocht zonder dat iemand hem afmaak. |
#33
|
||||
|
||||
Pascal,
Je geeft aan een Golf te zoeken waar best iets aan te zien mag zijn, wat bedoel je daar mee? Misschien is het handig dat je dat even aangeeft. Dus: Moet de Golf NL zijn, 3 of 5 deurs, motor, staat van de auto moet redelijk zijn, met of zonder APK, kleur??? enz... Niet om je af te zeiken hoor, maar heel veel mensen hier op het Forum proberen je te helpen en elke keer weer sla je alle voorstellen af, terwijl er goede voorstellen en auto's bij zitten. |
#34
|
|||
|
|||
De auto gaat tot de laatste schroef uit elkaar, maar een vereiste is dat hij geen roest of wat dan ook heeft. Dan kun je beter een gare golf 1 kopen, uit elkaar trekken, naar een lasser brengen en vervolgens over laten spuiten. want wat jij zoekt is m.i. onmogelijk.
Je hebt simpelweg met auto's van 30+ jaar te maken. 99 van de 100 auto's van die leeftijd mankeert wel wat...
__________________
1984 Golf MkII 5-Drs 1999 Transporter 2.5TDI |
#35
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi Mathijs, Het mag een Golf in een hoge of lage prijsklasse zijn. Hoe hoger de prijs des te pefecter de Golf moet zijn, maar zo'n Golf koop ik dan wel het liefste in de orginele lak. Maar het mag ook een Golf met werk zijn maar niet al teveel laswerk want daar word een carrosserie niet beter van, maar kleine lasklusjes zoals de hoekjes onder de achterbumper, wielrand, een stukje a-styl vind ik niet erg. Spuitwerk ook geen probleem. Bij een opknapper maakt de kleur niet uit. Bij een hele mooie MK1 maakt de kleur ook niet zo veel uit als het maar een mooie oldschoolkleur is. Het liefste een NL Golf 3drs en APK hoeft niet. En het moet idd een redelijke auto zijn. Gr Pascal |
#36
|
||||
|
||||
|
#37
|
|||
|
|||
Hoi Mathijs,
Dat is een super mooie auto maar de reden dat ik een Golf van 77 of ouder wil is dat ik een 4 cijferig kenteken wil zodat ik legaal blauwe platen kan voeren. De eerste 78ers hebben ook zo'n kenteken dus daar heb ik ook wel intresse in. Bedankt voor je reactie! |
#38
|
||||
|
||||
Quote:
Pascal, Qua nummerplaten heb je last van de klok en de klepel. Lees het volgende, vrij helder verhaal. Quote:
__________________
KCN regio Fryslân Last edited by Zeend : 30-11-2011 at 21:10. |
#39
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad. Maar dan hebben ze het over import oldtimers. Er zijn orginele Hollandse Golf1's uit begin 78 met een kenteken met 4 cijfers. Gr |
#40
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, en grijskentekenauto's hebben overigens nog langer een combinatie met 4 cijfers gehad. Maar auto's vanaf 1978 hebben geen "datum eerste toelating" in Nederland van vóór 1 januari 1978 en mogen derhalve niet met blauwe platen rijden. Al zal het veel agenten ws niet opvallen, maar da's weer een ander verhaal. Jens
__________________
KCN regio Fryslân |