|
|||
|
|||
Mooi project! Ga ik zeker weer volgen Volgens mij stelt zo'n bok niet zo gek veel voor, die bak je zo in elkaar! Tenzij je alles wil tiggen natuurlijk hehe
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
hoeveel swallowtails heb je nu eigenlijk?
gewoon de originele kleur, staat super.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@Levis: Heb er nu 4 maar vorige week had ik er nog 5.
Er is er afgelopen week 1 geheel gesloopt en aan stukken geslepen. Dit was die wat ik voor een tijdje geleden heb gekocht zonder kenteken. Heb een goede tip gekregen vna Pewivwteam om een kantelbok te maken van twee motor bokken. Denk dat ik dat ga doen als ik op korte termijn niet een kant en klare kan vinden. Michel bedankt voor de tip van de kever site maar dat is net niet wat ik zoek. Daarbij hij is ook al gereserveerd @GBgolf, is het een originele Nederlander?
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info Last edited by bprijs : 29-11-2011 at 18:13. |
|
||||
|
||||
jammer genoeg niet krijg straks het nieuwe kenteken gedoe ma wou je een foto laten zien van mij deurpaneel want hoe ik hem heb nog niet eerder gezien
|
|
|||
|
|||
Quote:
http://link.marktplaats.nl/502125291 Missschien is dit wat? |
|
|||
|
|||
Subscribed ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de tip, ik ga als alles goed gaat vrijdag kijken. En weet wel bijna zeker dat ik hem koop.
|
|||
|
|||
das een mooi bokje branko! en voor dat geld
|
|
|||
|
|||
Quote:
graag gedaan zag hem op marktplaats staan net voor dat ik op het forum ging kijken dus kleine moeite om een link te posten. veel succes met je nieuwe project vond de vorige ook net als velen geweldig |
|
||||
|
||||
Gisteren heb ik de kantelbok opgehaald en hij hangt er in
Super systeem kan niet anders zeggen. Het was een beetje hopen dat ie de draai kon maken maar het is mm werk. Ook nog even naar Michel (split52) geweest bij zijn hal. Goed voor elkaar daar hoor Michel Leuk even gesproken te hebben ik zie je volgende week nog wel bij mij. Oja vergeten dat ie ook trommelrem voor heeft, altijd een leuk detail, maar niet met een snelle motor.
|
||||
|
||||
Dat ziet er goed uit Branko.
|
|||
|
|||
heb jij nog deuren>>75 te koop...gaat wel weer goed komen met deze ,,,,mooie bok..
|
|||
|
|||
mooi project. heb je wellicht nog weer foto's vn je kantelbok ben benieuwd naar de werking van het systeem.
|
|
||||
|
||||
Zal later nog wat foto's van de bok zelf maken.
Zit nu lekker op de bank Over de deuren heb er nog wel twee liggen maar niet helemaal in perfecte staat meer. Ik wil die nog proberen op te lappen. Ga ze niet verkopen want je kunt er niet meer aan komen. Heb nog steeds spijt dat ik voor een jaar geleden een ander setje perfecte deuren heb verkocht. Helemaal omdat ik er later ook nog eens achter moest komen dat die persoon beloftes deed waar die helemaal niets van waar maakte Misschien dat ik binnenkort nog een setje deuren heb maar ook niet perfect. Deze gaan wellicht dan nog in de verkoop. Ze mogen dan aan de hoogste bieder weg.
|
||||
|
||||
haha trommelremmen, nog nooit gezien op een golf
wist wel dat ze bestonden, zo zeldzaam, gewoon jammer om ze te vervangen voor schijven, maar ja wel noodzakelijk denk ik |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier ook nog twee oud type deuren in de handel. Niet in perfecte staat, maar zeker nog wat van te maken.
|
|||
|
|||
Weer een mooi project.
Blijft super he een swallow |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit die kantelbok!
Dan kun je straks met je andere nieuwe speeltje aan de las En is er nu weer beetje ruimte op de oprit?