|
||||
|
||||
Koper: ErikvanBilsen
Verkoper: Volksfahrer Beoordeling: |
|
||||
|
||||
Koper Ratfink
Verkoper Beetlefreak Beoordeling Super, mede door het meedenken van Gerk en vervoer van Ebut heb ik toch de stoelen
|
||||
|
||||
Koper R.icky
Verkoper THE-WISHMASTER Beoordeling Top, VR6blok gekocht voor een ombouw project, mocht mee n proefrit doen, lijst van vervangende onderdelen bekeken en t blok op het oog nagekeken, klein bedrag vooruit betaald en netjes opgeladen de maand erop en het resterende bedag overhandigd |
|
|||||||
|
|||||||
Koper: ErikvanBilsen
Verkoper: magik17 Beoordeling: Bied mij eerst iets te koop aan. Even de letterlijke berichten: Bericht verstuurd om 09-11-2011, 17:06 Bericht terug om 09-11-2011, 17:09 Quote:
Ik weer: Bericht verstuur om 09-11-2011, 17:12 Quote:
Zelfde bericht weer gestuurd om 13-11-2011, 16:59 Daarna weer even niks gehoord en dan krijg je dit berichtje Bericht verstuur om 17-11-2011, 13:24 Quote:
Ik weer meteen gereageerd, Bericht gestuur om 17-11-2011, 18:14 Quote:
Reactie terug om 18-11-2011, 06:51 Quote:
Ik weer om 18-11-2011, 16:21 Quote:
Daarna nog eens hetzelfde bericht gestuurd om 23-11-2011, 16:29 En dan lees je daarna dit: http://www.volksforum.com/forum/sho...594&postcount=2 Dan denk je waarom bied je mij iets te koop aan als je het me toch niet wilt verkopen. Heb volgens mij toch duidelijk laten merken dat ik ze wil. En trouwens tot op de dag van vandaag niks meer gehoord. Moest het even kwijt. |
|
||||
|
||||
Koper: sciroccoGTII
Verkoper: ErikvanBilsen Beoordeling: Helemaal super, binnen 15 min is alles geregeld incl. het geld binnen. Beter kan eigenlijk niet |
|
||||
|
||||
Koper: GJ007
Verkoper: Audi1981 Beoordeling: Keurig, komt op een zondag vanuit Drente, neemt een goed humeur en goede manieren mee, prettig zaken gedaan
|
|
||||
|
||||
Koper: ik (Turbo-Variant)
Verkoper: rudyvw Beoordeling: Slecht! Kocht onderdelen naar aanleiding van een post in DIT topic topic van rudyvw. Kreeg foto's waarop weinig te zien was, maar in de beschrijving werd gesproken over "Alle bevestigings punten zijn nog heel en de kappen zijn in een goeie staad." Een beetje vertrouwen in medeforummers leek mij op z'n plaats, dus de spullen gekocht, afgaande op de beschrijving. Toen de postbode mij het pakketje overhandigde verwachtte ik een andere levering, aangezien dit doosje te klein was voor de gekochte artikelen. Niets was minder waar, de (plastic)onderdelen waren gewoon een beetje gebogen en in het doosje gepropt. Niet zo erg, maar er waren tevens stukken uitgebroken, reeds vóór dat de spullen verpakt waren. (oude breuken, en geen los plastic gevonden in de doos) Beetje jammer dat de spullen niet in de versproken staat verkocht worden. Ook mij verwijten dat ik betere foto's had moeten vragen, en de prijs sowieso al laag is, rechtvaardigt dit niet. Helaas niet eruit kunnen komen met de verkoper. Dus voel me helaas genoodzaakt dit bericht te plaatsen.
http://www.vwclubparkstad.nl Last edited by Turbo-Variant : 28-02-2012 at 23:19. |
|
||||
|
||||
Koper: gj-x8rs
Verkoper: kees kng60 Beoordeling: Setje spacers was goed ingepakt. Alles netjes en snel verlopen
|
||||
|
||||
Koper: knarfmk1
Verkoper: PvdP Beoordeling: Alles netjes en snel verlopen , dikke prima Koper: 20vtinside Verkoper: knarfmk1 Beoordeling: slecht, geeft eerst aan het te willen kopen, "Als je mij je bankgegevens stuurt zorg ik dat ik het geld overmaak" met zijn adres erbij. rekeningnummer e.d. doorgegeven, maakt vervolgens het bedrag niet over en laat niks meer van zich horen bij de vraag of ie t nou nog wil hebben of niet |
|
||||
|
||||
Koper: magik17
Verkoper: Arnaud Beoordeling: Ronduit slecht. Persoon geeft aan spullen te willen kopen en vraagt om bankgegevens zodat het geld kan worden overgemaakt. Ondertussen 2 andere kopers afgewezen omdat de spullen voor magik17 gereserveerd staan. Vervolgens niet betalen en niet reageren op berichten, inmiddels zijn de beide andere gegadigden voorzien dus niemand heeft gewonnen.
|
|||
|
|||
Koper: RitchieVR6
Verkoper: M1974 Beoordeling: Goed contact, goed afspraken nagekomen en contant betaald.
|
|||
|
|||
Koper: Jelle-Mk1G60
Verkoper: M1974 Beoordeling: Goed contact, goed afspraken nagekomen. Wielen voor wielen geruild, dus we zijn in deze eigenlijk beiden verkoper/koper.
|
||||
|
||||
"Koper": golfman
Verkoper: ronaroot Beoordeling: matig/slecht .... Deze meneer krijgt het voor mekaar om tot 3x toe een afspraak te maken om spullen op te halen en alle 3 de keren niet te verschijnen 1 keer kan altijd gebeuren dat er iets tussen komt. Bij de 2e keer begin ik toch al vraagtekens te zetten maar als je 3 keer je niet aan afspraken houdt heb je gewoon: geen manieren !!
|
||||
|
||||
Koper: VdubMKII
Verkoper: Lesley Beoordeling: Goed, Betrouwbaar persoon! |
|
||||
|
||||
Koper: Vains
Verkoper: R.icky Beoordeling: Goed contact gehad, goed van betalen, ik zeg top (: |
|
||||
|
||||
Koper: Wouter42
Verkoper: VW Roadwarrior Beoordeling: Slechter dan slecht, keiharde oplichterij. Meerdere malen in mailcontact om het nieuwe type gevraagd, ja was allemaal zo. Oude type kabelboom, oude type tellerbak gekregen. Versnellingsbak was van een mk3, en het blok was zo slecht dat die in feite gereviseerd moet worden.
|
||||
|
||||
Koper: knarfmk1
Verkoper: Ghost1.8T Beoordeling: Zeer goed, heeft me al 2x goed geholpen zelfs toen de tnt er zelf een puinhoop van maakte |
|
||||
|
||||
kopere pul
verkoper:ronaroot[roger] set achterlichten gekocht,zelden gezien dat iets zo netjes verpakt was. goed contact,snelle afhandeling,top.
|
||||
|
||||
Koper: De Pul (Gerben )
Verkoper: ronaroot Beoordeling: Zéér goed ! eindelijk iemand die zegt ja ik wil ze en koopt ze ook daadwerkelijk. (Dat zouden meer mensen moeten doen, spaart me gemiddeld 5 mails per week )