|
||||
|
||||
Jup, heb nu een goed adres voor het snijwerk. De prijs zoals het nu lijkt komt een DHZ setje voor €25. Ben nu met Bert de laatste verbeteringen aan het doorspreken en dan kan het gesneden worden.
"73 Käfer Last edited by Roy 1.6 : 24-11-2011 at 22:17. |
|
||||
|
||||
ahh ik heb wel intresse in het dhz setje! dus ik hou dit in de gaten!
|
|
||||
|
||||
Is een mooie prijs ik heb er vorige week ook 1 zelf gemaakt.
Alleen de maten zo als ik die aan gehouden had werkt alleen met een originele veer en niet met een schroef set |
|
||||
|
||||
@Style;
Dan krik je de auto toch een beetje op.... Bert is tijdelijk afwezig, zodra hij terug is horen we de laatste ontwikkelingen van hem
|
||||
|
||||
Ben weer in NL vanaf 4 juli. (momenteel tornado's aan het jagen )
|
||||
|
||||
ik heb ook eens zon roller gemaakt met de volgende tekening..........
heb toen wel wat maten aangepast. de sleuf waar t skatewiel omhoog en naar beneden kan heb ik langer gemaakt. bij mijn jetta 1 redde ik het niet met deze maten. tekening greetz johan
|
|||
|
|||
Vanuit hier ook interesse! Wanneer kan er een aangekocht worden? Kan op korte termijn wel iets gebruiken!
|
|
||||
|
||||
Heb ook wel interesse in zo'n dhz setje.
Moet dan wel compleet zijn met krik want die heb ik niet Anders als er iemand is in de buurt van Almelo die ze voor mij kan uitrollen, ben ik ook tevreden. Ik hoef niet speciaal zo'n apparaat te hebben want hij zal toch waarschijnlijk nooit meer gebruikt worden. Dus als iemand me kan helpen in de buurt pm me maar. Ik ga geen 100 km rijden want dan neem ik liever zo'n dhz setje.
|
||||
|
||||
Kunnen we al bestellen? heb namelijk wel verlet van een setje
|
|
|||
|
|||
Hier nog nieuws?
|
|
|||
|
|||
ook benieuwd
|
|
||||
|
||||
Heb net weer contact gehad met Bert, er zal eerdaags wel wat uit rollen
|
||||
|
||||
hier ook interesse! Hou me op de hoogte aub!
|
||||
|
||||
inmiddels nieuws?
|
|
||||
|
||||
Ja, de eerste set's liggen bij mij. Ze komen te koop als DHZ. bouwpakket.
Heb alleen per ongeluk de sleuven voor 12mm wielbouten laten laseren. Ga morgen dus nog even achter 14mm bouten aan, die komen er dan aangepast bij. Later deze week meer info. Grtz,
|
||||
|
||||
Ik heb ook interesse voor een complete
|
||||
|
||||
Het deel wat op de naaf komt is uit 10mm staal, de andere delen zijn uit 6mm staal.
De onderdelen; Er komen nog speciale bouten bij (M14x1.5) voor auto's die deze draad hebben. Er zit een versmalling op en een vlak voor je steeksleutel. Je draait de bouten dus gewoon in je naaf, drukt dan de roller er op, bouten een kwartslag vast en hij zit. Het enige wat je zelf er nog bij moet zoeken is een skateboardwiel en een oude krik. Zelf in elkaar te bakken volgens instructies, die men hier vinden kan; http://vagdrivers.net/forums/index.php?showtopic=18639 Grtz,
|
||||
|
||||
en vanaf wanneer kan ik het bestellen?
|
|
||||
|
||||
Vanaf nu het setje voor Alle 4 gats modellen (dus met 4 wielbouten.) Voor 5 gats zijn de bijz. bouten benodigd.
|
||||
|
||||
Mooie bout ontwikkeld Roy!