#1
|
|||
|
|||
Klepspeling JP motor
Net voorgesteld en nu meteen een vraagje:
Ik heb pas een Golf 2 diesel uit Duitsland gehaald met de 1.6 JP-motor. Binnenkort klepspeling controleren en waar nodig stellen. Wie kan mij de waardes van de klepspeling vertellen bij dit type motor? Als ik me goed herinner van jaren terug (al erg lang geleden dat ik nog dagelijks aan deze motortjes sleutelde), moet het stellen warm gebeuren, right? |
#3
|
|||
|
|||
Quote:
? Wat voor foutje? |
#4
|
|||
|
|||
Zover ik heb gelezen inderdaad warm de kleppen stellen.
__________________
1.9D 64pk 1984 golf 1 cabrio rood 1.9TDI 90pk 1986 golf 2 grijs 1.9TDI 150pk 1983 golf 1 geen kleur meer |
#6
|
||||
|
||||
INLAAT: 0.25MM
UITLAAT 0.45MM Warm afstellen.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#7
|
||||
|
||||
Welkom op VF trouwens.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#8
|
|||
|
|||
Bedankt mensen! Hopelijk morgen naar de RDW (als de post tenminste zo vriendelijk is om me vandaag mijn eendagskenteken te bezorgen...) en dan kan ik aan deze klusjes beginnen.
|
#9
|
||||
|
||||
Een JP motor is toch al met hydrostoters?
|
#10
|
||||
|
||||
De JP motoren tot 9-1985 niet Johan.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, goeie tip. Dit heb ik nooit geweten. Ik dacht dat er in de eerste mkII's een JK motor zat |
#12
|
||||
|
||||
de haynes geeft waardes aan met warme en koude motor zit geloof ik 0.05mm verschil tussen
__________________
GAAANK is allez Remme is angst |