|
|||
|
|||
Cilinder 3 doet niet mee GOLF 2 GTI 8v 1985 mtcode EV
Hallo, sinds gisteren doet cilinder 3 niet meer mee
Ik heb al naar de bougies gekeken die van de 3e cilinder is erg zwart en nat, ik heb even een andere bougie en kabel geprobeerd maar dat maakt niks uit Wie weet er verder iets over dit probleem ? Greetz, Ramon |
|
|||
|
|||
vonkt die bougie wel? zo nee, dan zal ik maar eens in de rotorkap kijken.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi, Ik ga morgen even kijken of hij ook echt vonkt! Vandaag al genoeg gedaan en heb geen licht Maar ik heb de rotor plus de kap bekeken en opgepoetst dat zag er allemaal nog goed uit ! Gr, Ramon |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
hallo .. gewoon je rotor en verdeelkapje vervangen ,, kost weinig dat spul .. eventuweel je bougis ..kabels kun je wel controleren met plantenspuit, even over je kabels spuiten ,, als er 1 overslaat zie je hem wel vonken vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat soort dingen houd ik altijd keurig bij hoor Deze zitten er nog niet zo heel lang op vanaf het voorjaar, ik ga eerst een kijken of hij wil vonken morgen op de 3e pit Greetz |
|
|||
|
|||
Mocht het dat niet zijn zou je brandstof voorziening kunnen testen en eventueel compressie meten. Succes
|
||||
|
||||
Ik heb dit een paar weken terug meegemaakt, toen is er een zuigerveer gebroken in het onderblok!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Laten we maar hopen dat het geen gebroken zuigerveer is, maargoed ik zit nu aan de koffie zo eens kijken naar de wagen |
|
|||
|
|||
Even een up-date auto gestart met bougie 3 er uit, bougie vonkt wel maar niet constant, misschien de ontstekings module kapot ?
Gr, Ramon |
|
|||
|
|||
Weer een Up-Date:
Ik heb nog een setje bougiekabels en bougies liggen, die er maar op gezet en probleem gefixt. Greetz, Ramon |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanx, tja dat zou voor het eerst zijn in 8 jaar dat er serieus iets mis zou wezen, zaterdag a.s. maar eens ff om nieuwe bougies, rotor en verdeler kapje, bougiekabels en bobine. |
|
||||
|
||||
Quote:
supper .. wat een bougi en kabels al niet doen |
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd ! En niet te vergeten, wie wat bewaard heeft wat |