|
||||
|
||||
Glenne
Hallo,
Ik ben Glenn, 26 jaar en woonachtig in 8700 Tielt, België. Vroeger reed ik met een Seat Leon 1M 1.9TDI, maar sinds eind september staat er een ander speelgoedje voor de deur; een Golf VI GTI uit 06/2009. Ik ben korter bij huis gaan werken en had dus geen behoefte meer aan een diesel. De Leon was 6.5 jaar oud en nog net op tijd om er nog een klein beetje geld aan te verdienen. De Golf is geïmporteerd uit Duitsland, waar een verkoper er eerst een half jaar mee heeft gereden, waarna de vorige eigenaar hem naar België heeft gehaald. Ik ben dus de 3e eigenaar. De wagen is gechipt (Apec, Deinze) naar 258pk en 420nm koppel, maar ga binnenkort nog eens terug op de testbank. Je kan me ook vinden op het golfgtiforum.nl en vroeger zat ik uiteraard op seat-online.nl. Volgend jaar zal er een ander setje velgen onder komen in 18" (of heel misschien 19"). De huidige velgen hou ik dan voor de winter. Enkele fotootjes: Gr Last edited by Glenne : 19-11-2011 at 14:27. |
|
||||
|
||||
Mooie wagen, en goede fotolokatie!
|
||||
|
||||
die laatste foto is cool
|
||||
|
||||
Net terug van de testbank.
Zeer mooie resultaten volgens mij, mede dankzij de lage inlaattemperatuur (buitentemp -1°) Het zijn 2 uitdraaien op 1 blad (ter controle denk ik).
|
||||
|
||||
Welkom op VF!
Mooie auto zeg Ga je hem nog wat laten zakken, of laat je het zo?
|