|
|||
|
|||
Quote:
Bak en motor zijn tegelijk uit mijn oude auto gekomen, dus dat gaat goed komen. Maar bedankt voor de tip. |
|
|||
|
|||
Eerste modificatie : |
|
||||
|
||||
Leuke basis mobiel zo te zien. Succes met de ombouw he!
|
||||
|
||||
He bas, hoe is het met de in/verbouw?
|
|
|||
|
|||
Inbouw gaat "redelijk".
Alles is compleet en gemonteerd enz. Ben lekker bezig zeg maar. Alleen motor wil niet starten. Ben in staat om 'm weg te brengen naar iemand die 'm kan "maken"... . Hieronder een paar laatste foto's: |
|
||||
|
||||
Al vorderingen?
Heb je de voorste balk van een corrado gebruikt? Of paste je ABF voorste stalen steun gewoon op de Golf dwarsbalk? Welke steun heb je rechts achter gebruikt? Heb je de motor er recht in liggen? Ziet netjes uit zeg!
|
||||
|
||||
Dik!
|
|
||||
|
||||
updates updates updates!
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit!!
ik ben zelf bezig met een abf blok in mn golf 3 cabrio bouwen waar een 1.8 8v 55kw blok in lag.. abf blok hangt erin nu zit alleen met een probleem met de kabelboom van het gti blok.. de stekkers passen niet in mn zekeringskast.. heb ik een zekeringskast nodig van een golf 3gti? kan iemand mij helpen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ook een Mk2 ABF en daarbij paste de voorste steun gewoon op de golf mk2 dwarsbalk. Achterste steun heb ik de steun van een mk2 gebruikt. past perfect!! Welke luchtfilterbak heb jij gebruikt? Ziet er netjes uit!! gr.
|
|||
|
|||
ik heb voor de voorste steun zo,n speciale met demper om het schommelen van het blok tegen te gaan je zult zien dat het blok door de hoogte bijna tegen je motorkap aan komt dan wil je niet dat geschommel
|
|
||||
|
||||
Heb zelf een abf in een golf 3 maar werd gek door het kantelen van het blok en de beweging die je in je het voor terrein voelt.
Had er last van als je van het gas afging en gelijk remt,had dan net het gevoel of het blok terug kantelde,en alle ophangrubbers zijn nieuw. Vind alleen dat de standaard rubber voor te slap is en heb die vervangen door een zwarte pu motorsteun. Op iets meer trilling na een super verbetering.
|
||||
|
||||
Quote:
idd, dat is wel zo. waar heb je deze steun vandaan? gr.
|
|||
|
|||
Sorry voor de late reactie...
Volksforum werkt op 1 of andere manier niet meer op mijn laptop.... Steunen heb ik allemaal van de golf 3 gebruikt behalve de voorbalk en steun, die zijn van de golf 2. Motor ligt iets schuin, maar niet overdreven. Luchtfilterbak is die van een golf 2 met abf aanzuigbuis. Past heel mooi. Probleem is nog steeds dat mn pomp niet draait over t contact en ik heb geen spanning op de injectorrail. Heb geen idee waar het aan kan liggen. Ander relais doet niks en pomp draait wel op constant stroom maar ook dan hebben de injectoren geen spanning. Hoop niet dat mn ecu kapot is.... |
|
|||
|
|||
Ik ken dat probleem ik heb een abf in mijn corrado gebouwd en die brandstofpomp nog niet netjes aan de praat gekregen als je het hebt gevonden zou je me dan een pm willen sturen zodat ik weet wat ik moet doen word er hier zon beetje helemaal leip van :$
|
|
|||
|
|||
Bij mij bleek t een losse stekker te zijn.
|
|
|||
|
|||
En welke stekker mag dat zijn ?
|
|
|||
|
|||
Bassie
Hey is dit buurman* bas?! Heb je nog dingen nodig zoals brandstofpomp of dergelijke?! Aangezien ik op motor carbs overstap..
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=93286
DIKKE Hoeren zijn Vet Last edited by D-ion : 19-12-2011 at 21:33. |
|
|||
|
|||
Quote:
Een blauwe/gele stekker die vanaf de computer komt moest bij bij doorgelust worden via een contra stekkertje. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heel dik |