|
|||
|
|||
RH ZW3 4x100
Ik ben op zoek naar een set RH ZW3 4x100 in 8j en 8.5J. Als je afwijkende j maten hebt neem dan alsnog contact met mij op. De buitste ring vervangen is geen probleem.
Last edited by r3nlot : 03-12-2011 at 07:12. |
|
|||
|
|||
Hoi
Ik heb mijn setje velgen zojuist te koop gezet, randen zijn niet in goede staat meer dus die zou je kunnen vervangen voor bredere randen. http://volksforum.com/forum/showthr...755#post1207755 |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor je bericht..maar ik heb net een set RH ZW3 gekocht via Ebay.de. Zal mijn topic sluiten als ik ze daadwerkelijk ontvangen heb. |
|
||||
|
||||
bij rh zw3 moet je goed uitkijken dat de spaken niet aan het barsten zijn
is echt een probleem bij die velgen begint met haarfijne scheurtjes in de spaken hier zie je die barstjes heb al 1 velg gehad die compleet hart uit de velg gescheurd was Last edited by golf16v : 16-11-2011 at 16:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja en de velg waar jij foto van post hebk ook van jou gekocht maar dat zou volgens jou een van de goede moeten zijn
|
||||
|
||||
wist ik ook niet, had er toen al 1 nieuwe velg bij om de kapotte te vervangen
|
|
|||
|
|||
zw1 heb ik liggen
|
|||
|
|||
hier ook voor 650€
|
|
|||
|
|||
thanks voor de info. De koop is helaas niet doorgegaan omdat hij ze niet verstuurd kreeg :S
offtopic: beetje late reactie maar ik krijg geen mailtje als er een nieuw bericht is :S ZW1 is ook mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar de ZW3. Ik ga is googlen op die haarscheurtjes in het hart. |
|
|||
|
|||
topictitel aangepast naar zw3...dus als iemand nog een mooi setje weet...let me know
|