|
|||
|
|||
golf gezocht MK2
zoals in de titel al staat ben ik op zoek naar een golf 2,
mag ook een passat 35i zijn, liefst voor zo weinig mogelijk, door terminale ziekte is mijn contract niet verlengd maar ik kan ook niet stil zitten om die reden zoek ik een goedkope vw hoeft ook niet te lopen als de motor er maar in zit dan krijg ik het vast wel aan de praat. dus werk dat er eventueel aanzit maakt niet uit roest ook niet, deuken ook niet mits het vervangbare panelen zijn dan ( qua deuken ) liefst in de omgeving van drenthe
|
||||
|
||||
Heb nog wel een (evt. 2) passat 35i staan, echter niet echt in de buurt van Drenthe. Prijs is een beetje afhankelijk van wat je erbij wilt hebben. Graag pm bij interesse.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
g40
kun je ook iets met een polo g40:P
anders heb ik er nog wel een staan.. |
|
||||
|
||||
Mijn oude groene mk2 gaat in de verkoop hoorde ik vandaag van de recente eigenaar.......
Misschien iets voor je: http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=golf2 |
|
||||
|
||||
Effe off topic, maar mag dat zomaar, je eruit schoppen omdat je terminaal ziek bent?
|
|
|||
|
|||
ja ze zijn namelijk niet verplicht om je contract te verlengen dan ga je dus ''gewoon'' ziek uit dienst. sorry voor de late reactie
|
|||
|
|||
moi ik heb een jetta 1 te koop belastingvrij automaat 1500cc van binnen nette auto alleen vanbuiten is ie niet mooi meer
auto staat in emmercompas vaste prijs op stalen velgen 600 op steffan cup velgen 750 euro apk tot 04 2012 |
|
|||
|
|||
Ik heb een Golf 2, 1.6 carb. APK net verlopen. 1 fuseekogel moet vervangen worden is me verteld, die heb ik ook nog wel liggen voor je.
1ste versnelling werkt niet, motor loopt maar niet lekker als je het gas in trapt (stottert af en toe) 200euro ophalen in Maastricht. |
|
|||
|
|||
Mijn golfje mag je ophalen voor E 250 met nog een heel jaar apk, omg venlo
|
||||
|
||||
Is dit iets voor je?
http://link.marktplaats.nl/514250991 |