#1
|
||||
|
||||
5 serie M
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#2
|
|||
|
|||
netjes, alleen dat kleurverschil tussen spatbord en deuren
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
kniesoor |
#4
|
|||
|
|||
voor dat geld mag je daar wel over zeuren....
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
idd is ie wel NL op kenteken?
__________________
Greets Marco, VW Golf IV TDI (Daily) VW Polo 6n XXL 1.4 (Lady's Daily) Honda VFR 750 F (Sunny days) |
#6
|
||||
|
||||
drift tht shit!!
__________________
Passat 35i 1989 |
#7
|
|||
|
|||
160KW/218pk uit een 3,430cc 6 cilinder motor valt mij eerlijk gezegd wel een beetje tegen
Last edited by HannoverEdition : 10-11-2011 at 20:17. |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
Mister kn..................................... |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is ook gelevert met een 3,452cc 6 cilinder, die hoestte 281pk, 341nm op. Dat blok kwam overigens uit een M1. Stond laatst nog een artikel over in Topgear magazine.
__________________
Daily ride; 2002 Audi TT Roadster spare car; 2001 VW Jetta GLS Wife's daily; 2010 Ford Escape Limited |
#10
|
||||
|
||||
Dat is de echte e28 M5 .. dit is een M535i. De M5 is optisch ook veel subtieler vreemd genoeg.
Wel erg mooie wagens die M535i's. Voordat ik mijn e21 323i kocht jaren geleden bijna 1 gekocht |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Bullsh... in dat andere topic had je al precies zo'n reactie. Volgens mij kan jij je echt niks voorstellen bij die getallen. Bmw; 281/3430*1000= 81,9pk/liter Mk1 Gti 112/1800*1000= 62pk/liter Mk2 Gti 16v 139/1800*1000= 77.2pk/liter Pas bij de 8v G60 gaat Vw er overheen; 160/1800*1000= 88,8pk/liter Maar sowieso hebben auto's een lager rendement dan motoren. Dus ben ik niet zo onder de indruk. De hayabusa zit nu op 147pk/liter De nieuwste Golf TSI R doet "maar" 139pk/liter.
__________________
"73 Käfer |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
Waarom daar geen reactie van jou kant dan...? Quote:
Gaat mij meer om de ''sport'' auto van die tijd in dit geval de 535I met M-pakket icm het aantal (standaard) Pk's Roy De berekeningen zoals jij ze maakt is best leuk,maar doe het dan wel met dezelfde sportauto van VW van die tijd! en vooral dat laatste is appels met peren vergelijken In dat vorige topic hadden we het over het huidige topmodel van VW ten opzichte van het huidige topmodel van BMW de 1M. ook daar viel het mij tegen wat BMW uit een 6 cilinder ''geblazen'' motor voor vermogen haalt ten opzichte van de 4 cilinder TSI ''geblazen'' motor van VW in de Golf R let wel dit is een persoonlijke smaak. en een persoonlijke keus waarvoor ik zou kiezen als ik tussen deze 2 zou kunnen kiezen. waarbij je voor de prijs van een 1M een R en bijna een 6 GTI hebt dus reken jij nu maar uit hoeveel auto dat per pk is |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
Zie hier: http://www.volksforum.com/forum/sho...58&postcount=51 Amerikanen dat is pas erg; 6liter motoren die dan maar op 300pk oid zitten. Overigens vind ik pk's wel leuk, maar een flink koppel heb je veel meer aan Verder is de ontwikkeling van motoren de afgelopen jaren natuurlijk flink doorgegaan. 1,4 motoren die 100pk doen, 1,2 diesels ga zo maar door. Bmw's en ook VW's vind ik prachtige auto's, maar de modellen na 1990 trekken me niet zo. Hier en daar zit er wel wat leuks tussen natuurlijk, maar qua ontwerp vind ik de klassiekers toch echt epic. De urquatrro is daar ook een goed voorbeeld van. Grtz
__________________
"73 Käfer |
#14
|
|||
|
|||
Bijzonder mooie auto, vooral de achterzijde.
|
#15
|
||||
|
||||
Cult!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |