|
||||
|
||||
zelfde als mijn superb combi
|
||||
|
||||
wel mooi hemeltje
|
|||
|
|||
misschien foto's die niet op bushok formaat zijn een optie ?
|
|
||||
|
||||
tja ze zijn 800x600 hoe klein moet ik ze dan maken ? en waarom uploaden naar het forum ? photobucket is nog nooit een probleem geweest
|
|
||||
|
||||
Met welke lijm heb je die stof erop geplakt ? Ziet er namelijk wel erg strak uit zo !
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb het met bison spuitlijm gedaan, dit heb ik eerder ook gebruikt en blijft goed zitten, maar hoor ook vele goeie verhalen over bison tix |
|
||||
|
||||
Gaaf hemeltje zo...mooi spul hè, dat alcantara.
|
||||
|
||||
2 foto's die ik vandaag heb geschoten
|
|
||||
|
||||
de auto mag weg zelfs, ook ruil is mogelijk!
|
|
|||
|
|||
Leuk dingetje zo...
Wielen passen echter totaal niet in de 35i stijl vind ik persoonlijk |
|
||||
|
||||
thx, en ja ieder zijn smaak, gelukkig vind merendeel hem wel cool met deze wielen en wielen kun je altijd vervangen he
|
|
||||
|
||||
hierbij nog maar ff plaatjes van de binnenkant:
|
|
||||
|
||||
godgloeiende hoe kan dit nou? ze zijn geresized naar 640x480!!!! nooit had ik dit en nu aldoor word er een beetje flauw van durf op dit forum geen foto te plaatsen want het word direkt maatje bushok terwijl het formaat postzegel is! dit heb ik op andere fora's niet
|
|
||||
|
||||
nou het begint nu te kriebelen ik heb een nieuwe uitdaging gezien nu alleen ff een koper voor mijn bolide
|
|
||||
|
||||
Hij is verkocht! en gaat naar friesland
|
|
||||
|
||||
En wat wordt je nieuwe uitdaging ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt mischa rijdt erg goed de revo,s pasen erg mooi. met de gt pakket. ben benieuwd wat je u koopt toch wel weer vw . |
|
||||
|
||||
Quote:
ehm de nwe ride staat bij de deur maar ik heb een uitstap gemaakt naar een bmw 3serie touring van 1998 in de kleur avusblauw foto's plaats ik later wel ff...of niet |