|
|||
|
|||
Polo 6n met schroefset, nette wagen! -voor weinig :)
Tja, geloof het of niet hij moet nu alweer weg..
Afgelopen zaterdag heb ik de groene polo van seven13 gekocht, met idee het ding te gebruiken zodat ik mijn volvo even de schuur in kon duwen voor wat upgrades. (ja, ik ben een echte volvo rijdert). Zodoende de polo gekocht, technisch prima ding, en lekker zuinig. Op de snelweg zondag 1:17 gehaald (wel lekker rustig gestuiterd, ehh ik bedoel gereden). Wat wel erg jammer was is dat ik helemaal gebroken uit de auto kwam, en vannacht dus krom heb gelegen van de pijn in mn rug. Dus hij kan helaas niet blijven. Wat heb ik er aan gedaan? De sony radio eruit gehaald en een JVC radio/ mp3 terug gezet, werd helemaal kneiter van die sony. En een versterker & basskist achterin gelegd. En als je het lief vraagt wil ik hem nog wel even wassen Prima (en vooral ook nette!) wagen! met 1 minpuntje; de uitlaat is lek. Hoor je buiten wel, binnen in de auto eigenlijk niet. Even kort; 1995 vw polo 6n Donkergroen 1300 8v 5 bak - schakelt zonder problemen 14" borbets Alu veerpootbrug OMP sportstuurtje TuningArt schroefset (met sleutel) Jvc mp3/cd radio Tegen meerprijs: Versterker 500watt & bijbehorende basskist Merken hiervan weet ik niet uit mn hoofd maar het gaat hard zat zonder te kraken Foto's staan in het topic van seven13, en anders kan ik ze wel mailen Prijs; kort maar krachtig €500 zonder de audio (wel met radio) En €675 met versterker en basskist erin. Bij interesse is het snelst even mailen; Jelmar86@gmail.com |
|
||||
|
||||
waar staat de auto nu? En de km stand?
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor Daily: Passat variant GTE - JD Engineered Last edited by Mice : 08-11-2011 at 12:06. |
|
|||
|
|||
De auto staat nu 5 km verderop in Rotterdam. Ik geloof 197.000 uit mn hoofd.
|
|
|||
|
|||
Heb je ook een plaatje bij t praatje???
En heb je evt interrese in een passat35i als inruiler?? |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=89484
|
|||
|
|||
Verkocht! Word zaterdag opgehaald
|
|
||||
|
||||
dat klopt de tuning art th technix sets zijn wel heel heel erg stug.
pas ook een stukje mee gereden. zijn wel idiaal als je te brede wielen hebt, loopt dan niet aan, voor de rug is het minder mijn mening mvg sjaak