|
|||
|
|||
pb verstuurd.
|
|
|||
|
|||
Wat ik hier mis in het verhaal is de remmerij, zie altijd wel dat er gesproken word over een swap naar een zwaardere motor! Maare de remmerij lijkt mij heel belangrijk in deze!
Greetz |
|
||||
|
||||
Ja dat staat ook nog op mijn verlanglijstje! Heb al een berichtje gedaan naar corrado-usa. Hij vertelde mij dat hij een complete motor had. Wellicht zitten er ook remmen bij.
|
||||
|
||||
Ik trap deze nog eventjes om hoog met de vraag; Kan er op die 1.8 8v een turbo gezet worden?
|
|||
|
|||
Niet zomaar, dan moet je de compressie verlagen, en volgens mij kan je dat op de smerige manier doen is een dikke stalen koppakking, of zuigers van een 20vt, plus natuurlijk de nodige versterkingen en aanpassingen, ben er niet zo bekend mee maar dat is wat ik heb gelezen. Het is niet zomaar een turbo erop en blazen, want dan blaas je hem letterlijk uitelkaar
|
||||
|
||||
Ja uit elkaar blazen lijkt me ook niet best. Motor moet natuurlijk wel in tact blijven. Eens zien of er meer mensen zijn die dit uitgespookt hebben, en mij dus van informatie kunnen voorzien. Wil in ieder geval de 1.8 van corrado-usa overnemen, en wellicht daar een turbo op dumpen.
|
||||
|
||||
dumpen nog wel,ik ben benieuwd.ben toevallig met een turbo ombouw bezig van een atmo blokje en ligt nu al weer even stil omdat ik de centjes voor andere dingen nodig heb.
m.a.w. als je het een klein beetje betrouwbaar wil maken trek er dan maar gerust ettelijke duizenden euro's voor uit en dan heb je nog niet alles compleet.
|
||||
|
||||
Quote:
Bij wijze van spreke he. Maar goed, je spreekt weer duidelijke taal, daar heb ik wel wat aan! Ik kan de centen op dit moment ook wel voor wat anders gebruiken, dus zal de turbo wel achterwegen laten. Bedankt!
|
||||
|
||||
Quote:
de remmerij die op de golf van TS zit werd ook gebruikt voor o.a. de 90pk varianten van de mk2.het blokje wat ie op het oog heeft,heeft 107 pk. need i say more?
|
||||
|
||||
Ik rijd nu altijd met stadslicht aan, zodra het donker wordt gaat het dimlicht aan, uiteraard. Maar, nu wil ik een setje G60 knipperlichten kopen, met stadslicht functie. Kan dit samen met het stadslicht van mijn koplampen gebruikt worden?
Ik bedoel, ik wil wel graag met Angel Eyes én knipperlichten rijden als stadslicht.
|
||||
|
||||
Nog even een keertje omhoog.
|
||||
|
||||
ja kan,maar mag niet officieel.
|
||||
|
||||
Oké, bedankt voor je reactie. Dan ga ik toch andere knipperlichten halen!
|
||||
|
||||
Nog even een keer de eerste post aangepast met een nieuwe vraag.
|
||||
|
||||
Je kan de astappen van een golf3/vento/seat/golf2gti/corrado enz.. omzetten op de achteras die er nu onder zit.
|
|
||||
|
||||
Even weer omhoog, hoe kan het beste de rode bies op mijn grille herstellen?
|
|||
|
|||
Schuren met waterproof1200
Plakband/schilderstape over de rand plakken Dan met scalpel of stanlymes uitsnijden Gril verder afplakken en dan marsrood spuiten |
|
||||
|
||||
Centrale vergrendeling van mijn Golf 2, als ik de auto van slot haal, of juist op slot doe, branden alleen de rechter knipperlichten. Hoe kan ik er voor zorgen dat de linker ook weer gaan branden? Zal waarschijnlijk ergens een draadje los zitten, maar ik heb echt geen flauw idee welke dat zou kunnen zijn, en waar.
Gaskabel van deze zelfde auto schiet nu met enige regelmaat los, zeer irritant en ook wel erg gevaarlijk. Vorige eigenaar heeft het rubber van het gaspedaal vervangen, alleen daar schiet de gaskabel dus erg makkelijk uit. Heb er nu heel provisorisch een tyrerap bij in gedrukt, maar ook daar is die uit geschoten. Iemand die mij kan helpen met deze twee vragen?