|
||||
|
||||
hallo ..
supper dat toledo past .. golf 3 past voor geen meter hahah moet wel beetje netjes lijken voor het oog vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
wij hebben toch echt alles uit de Golf 3 in mijn 2 kunnen krijgen hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
hallo .. ja het meestu past ook wel .. aleen luchtfilterbak etcc . dat is wat een probleem .. maar goed .. 99 proc klaar ..kleine dingetjes en storing zoeken vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
luchtfilterbak hebben wij linksvoor gemonteerd, ik zal dit weekend ff foto's maken van onder de motorkap.
|
|
|||
|
|||
Ja ik zag dat op de foto's ook al maar ik dacht ook dat het een ander was ipv van de golf 3 zelf. Maar ik denk ook dat er nog ruimte moet zijn voor de airco leidingen dus die van een toledo is een stukkie kleiner wat dan toch een stuk beter uitkomt.
|
|||
|
|||
ja airco heb ik er niet bij zitten, dus dat probleem had ik niet
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren nog wat foto's gemaakt van het interieur en onder de motorkap, zie alleen dat ik ze beter had kunnen maken na het schoonmaken
En zoals op het klokje te zien is werd het ook al wat later, dus sommige foto's zijn niet van al te beste kwaliteit (gaat die stomme foon weer flitsen) |
|
||||
|
||||
En hoe kom je uit met je raamslingers ?
|
|||
|
|||
rechts geen probleem, links aan moeten passen
|
|
||||
|
||||
Even omhoogtrappen deze
Paste de achterbank en de stoellen makkelijk of heb je veel aan moeten passen? |
|
||||
|
||||
dizze is ol klear jer douwe
|
|
||||
|
||||
Dat weet ik Gooi, ik heb zelf nog een half GT TDI interieur en zit me af te vragen of ik er een paar delen bij zal gaan zoeken en dit in de golf 2 te bouwen.
Nu nog de vraag of het allemaal zo past of dat het veel aanpaswerk is... |
|
||||
|
||||
je kan wel .. de hoesen erafhalen en om je eigen stoelen zetten ..
de slee van de golf 3 is breeder .. waren dit ook van plan .. vrgr gooi . |
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry voor de late reactie, had helemaal gemist dat het topic weer omhoog geschopt was achterbank moest wel aangepast worden, hebben die bevestigingspunten uit de donor geslepen en bij mij erin gelast. Stoelen moesten ook aangepast worden, gaan we overigens weer veranderen, want mijn vriend kan nu niet meer in mijn auto rijden. Stoel staat tijdelijk ff "vast" kan niet verder naar achter en tja ik ben 1.68 maar vriend is 1.92 die zit een soort van shocking klem Niet dat ie wat te klagen heeft hoor, die heeft een MK3 variant Maar ik had even geen zin om verder te gaan, wilde rijden en zo snel mogelijk die peugeot eruit hebben. Dus zodra het wat beter weer wordt gaan we eens knutselen, gelijk ook ff raamslinger aanpassen. We zijn er qua interieur nog niet hoor, maar was het ff allemaal beu. |