|
|||
|
|||
golf 2 1.8 8v loopt niet
hallo,
ik heb een golf 2 1.8 pf motor er zat een 1.6 cab er in maar nu heb ik er 1 1.8 8v er in gezet. maar hij loopt niet hij krijgt benzine en hij vonkt maar de bougie's zagen er niet zo best uit dus heb er 4 nieuwe in gedaan wie heeft nog iets dat ik naar kan kijken? gr |
|
||||
|
||||
vonk en benz moet lopen zijn ..
geef hem eens snufje remreiniger in luchtfilter .. pakt hij hem dan wel .. kun je even testen waar je zoeken moet . vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
ontstekingstijdstip goed?
distributieriem op tijd?
|
|||
|
|||
krijgt die genoeg benzine ?
|
|||
|
|||
gooigolf, dat heb ik gedaan maar dat hij slaat daar niet eens meer op aan,
René, dat is een goeie de distrubutieriem is kijken of de merktekens over 1 komen wat op het blok staat en op de poelie's enzo? en hoe controleer ik de onstekingstijdstip? Jetta-GTI-16v, ja volgens mij wel ik weet dat die ongeveer 2 bar leveren hoe kan ik dat controleren dan? gr |
|
|||
|
|||
Heeft het blok voorheen wel gelopen dan? anders eens een compressietest doen....
|
|||
|
|||
jorg-maashees, ja hij heeft gelopen
|
|
|||
|
|||
ja dat kan je controleren
maar dan moet ik zelf effe gaan denken hoe dat ook alweer ging Je ontsteking moet je controleren met een stroboscoop lamp die knippert als het merk teken op de krukaspoulie langs komt of in die dop boven op de versnellingsbak
|
||||
|
||||
Quote:
hallo is alles goed aangesloten . je zou niet eerstu zijn die wat over het hoofd ziet . vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
Hallo,
Maar wat ik dan gek vind is dat die eerst wel aansloeg op remreiniger en nu niet meer. Gr |
|
||||
|
||||
Quote:
hallo .. als hij niet aanslaat bij wat inspuiten remreiniger . moet je toch in ondsteking eens zoeken ,, cotroleer eerst de merkteken en ondsteking tijdstip .. als dat goed staat .. dan verder gaan kijken verdeelkap etcc wel goed . vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ga van het weekend dat maar is allemaal kijken alleen ik heb geen strobescoop om mij ontsteking naar te kijken iemand een idee hoe ik dat nog meer kan doen? Gr |
|
||||
|
||||
Quote:
hallo .. zet even distrubutie op tijd .. merkteken vliegwiel versnellingsbak .. en streepje nokkenass .haal dan even je verdeelkap van je ondsteking dan zit er een kerfje in rand ondsteking daar moet hard van rotor na toewijzen .. dan staat hij redelijk tot goed fijn afstelling kun je later doen ,, vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
Is het nou een GTI?
|
|||
|
|||
Madison ja het is een gti
|
|
||||
|
||||
heb je hem al aan de loop ?
kan toch niet zo veel zijn lijkt mij .. succes |
|
|||
|
|||
een carburateur op een gti 8v? dan heb ik iets gemist denk ik maargoed ik zou ook hier een weber vervangings carburateur proberen, en om nog een dom antwoord erbij te geven misschien eens wel loodvervanger toevoegen poosje..ivm gti die heeft net als ons liever bier dan water :p
|