|
|||
|
|||
Beste mensen,
Het is bijna weer winter dus we kunnen weer verder met onze golf Het 1.1 GG motortje is nu helemaal klaar is compleet gereviseerd, alles is nieuw en staat te wachten om er weer in gezet te worden. Zal er binnenkort een foto van maken. Aan de golf zelf moet er nog wel wat aan gebeuren, las werk, strak maken. Maar ik hoop deze winter een heel eind te komen. Ik hou jullie op de hoogte !! Gr Ronnie |
|
|||
|
|||
Mooi werk! Zo zie je maar weer hoe verradelijk die wielbogen zijn, als je ziet wat voor roest er onder weg komt
Wordt het de golf ook weer de zelfde kleur? |
|
|||
|
|||
Ja de golf wordt weer de zelfde kleur lekker origineel
|
|
|||
|
|||
Gr Ronnie |
|
|||
|
|||
netjes hoor! Maar hoezo heb je je slotplaat niet mee genomen?
|
|
|||
|
|||
Dat klopt !! spuitbusje was leeg..... maar gaat deze week nog goed komen.
|
|
|||
|
|||
Hier een paar (slechte) foto's van het compleet gereviseerde GG motortje.
Foto's gemaakt met mijn tel Gr Ronnie |
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit,
heb bij mij alleen de carbu gereviseerd en dan 500 km mee gereden, nu ombouw aan hetd oen naar R6 carbs
|
|||
|
|||
Even weer bezig geweest !!
Gr Ronnie |
|
||||
|
||||
Goed werk man! wil je hem na deze winter klaar hebben?? en die schermen achter (binnen en buiten) heb ik bij mijn golf ook gedaan,heb best wel gevloekt veel succes verder en houd ons op de hoogte
|
|
|||
|
|||
Vandaag met de achterschermen begonnen.
De binnenste randen pas gemaakt en vast gelast, het zit nog niet 100% maar dat komt wel goed, het is iig pokke werk foto's Toch weer wat vervelende roestplekjes tegengekomen Met het nieuwe randje er aan !! Gr Ronnie |
|
|||
|
|||
Tis idd een rotklus maar je pakt het in ieder geval wel goed aan.
Lekker bezig! |
|
||||
|
||||
Goed bezig zo.
Wordt goed aangepakt in mijn ogen. Ben zelf ook bezig met een vijfdeurs mk1 golf. Ik zou misschien het gehele binnenspatbord hebben vervangen als ik het buitenspatbord al zover had uitgeslepen. Dan loop je ook niet zo te kl**ien met het passend maken van de wielrand. Maar dat zou Ã*k gedaan hebben, dus trek je er niets van aan! Het gaat goed zo
|
|||
|
|||
Zo even weer met golf bezig geweest.
Een hele tijd geleden had ik al spatborden bersteld (imitatie), maar even er op gezet en kijken of de pasvorm goed is. Dat viel tegen bovenkant klopt aardig maar de onderkant waar die tegen de voorfront aan komt zit wel een paar cm verschil in...... naja weten we weer wat we kunnen doen Gr Ronnie |
|
|||
|
|||
Gr Ronnie |
|
|||
|
|||
Ziet er super uit man
Vind dat altijd knap stukje werk als men dat zo netjes kan.
|
|||
|
|||
Gr Ronnie |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit,
ga lekker door zo ,ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
|
||||
|
||||
nice! zit er mooi in man
|