|
|||
|
|||
Porsche Cayenne 17'' compleet
Bij deze bied ik mijn velgen aan, omdat ze onder m'n daily zitten en mijn andere hobby's op dit moment een hogere prioriteit hebben...
Het gaat om een complete set Porsche Cayenne velgen, met banden, adapters, naafkappen en (slot)bouten. De set gaat bij voorkeur compleet weg, tenzij er voldoende interesse is voor alle losse delen! Geen inruil! Je kan met de velgen-banden-adapter combinatie aardig laag zonder problemen. Op onderstaande foto's kan hij nog ruim 1-2 cm zakken! Eventueel kan ik nog foto's maken van de losse velgen, maar iedereen weet tegenwoordig wel hoe ze eruit zien met en zonder banden, er staan ook andere setjes te koop op het forum :tu: Velgen: Geen rare schade en 100% recht Steek: 5x130 7,5j ET: 53 Gekocht bij Theo Jansen Sportcars in Zwolle 400 euro FK adapters: 4x100 > 5x130, 20mm rondom, nieuwstaat 140 euro Naafkapjes Porsche: 4 stuks, grijs met zwart logo (replica) 50 euro Wielbouten: M14, 20 stuks 40 euro Slotbouten: 1 set, M14, 4 stuks 20 euro Quote:
Foto's: Last edited by djCo-B : 12-04-2012 at 15:22. |
|
|||
|
|||
Prijzen aangepast! De velgen en andere onderdelen kunnen bij serieuze interesse altijd worden bezichtigd op afspraak. Bieden mag!
|
|
|||
|
|||
Nieuwe prijzen! T.e.a.b.
|
|
|||
|
|||
waar zat je aan te denken? zag dezelfden ook al staan voor 550