|
|||
|
|||
ja dat weet ik nog wel. Daar deugde helemaal niks aan volgens hem.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat is dus wel deze , en geloof mij er deugde ook weinig van! ik heb hem nou niet bepaald goedkoop gekocht en vervolgens is er zeker de helft van mijn aankoop overheen gekomen!
dus als jullie niet weten waar je over praten heb ik liever dat jullie je stil houden! en omdat er nu wielen onder zitten die mooier zijn volgens jou wouter, niet iedereen heeft er geld voor en er waren genoeg die het wel mooi vonden ! dus ik snap je uitspraak dan ook niet echt! maar goed zal wel aan mij liggen jij kan alleen maar afzeiken ipv zelf iets te tonen wat wel smaak is... |
|
||||
|
||||
Quote:
tja ik heb het zelfs laten zien, maar goed toe maar... hier er over uitgeven en op het passat forum er niks over zeggen beetje jammer jongens... zijn jullie vw liefhebbers of haters? |
|
||||
|
||||
on-topic dames
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
dat dacht ik....nou ruurd een 35i heeft begin ik mijne wel erg te missen trouwens.bijna een jaar geleden alweer.....
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
haha, de combinatie van de dame en de signature...
..ook een mooie auto, trouwens!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
De mijne valt een beetje buiten de boot denk ik maar ja, het is ook maar een winter cruiser.
Oh ja, er zitten nu wel Votex lampen in. Maar daar heb ik nog geen mooie foto van.
|
|||
|
|||
Quote:
Hier over uitgeven? Volgens mij sla je weer een beetje te ver door. Het is toch gewoon zo en daar verander je niks aan. Je ziet spoken die er niet zijn. Maar nu weer Onn topic!! |
|
|||
|
|||
Quote:
In sommige gevallen 100% hater |
|
|||
|
|||
Quote:
Mooie wagen zo iets zoek ik ook nog voor de winter.
|
||||
|
||||
Quote:
Niet te bescheiden...je mag er best wel trots op zijn; het is nl. een erg nette 35i
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Aparte wielen, beetje te modern misschien maar staat hem wel goed
Ook foto's van de zijkant?
|
||||