![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal!
Ik ben Koen. Bezitter van Jetta GL 1988. Rondom chroom rondom ramen, in stootlijsten deur, dubbele bies in bumpers, chromen lijsten in bekleding/dashboard. Zacht dashboard. Heel aparte auto. Staat nu op origineel staal, echter wel verlaagd. Inmiddels andere wielen, zie onder aan de pagina.... Vorige auto was Polo coupe 1990. ![]() ![]() ![]() Zoek nog een mooi setje aparte wielen voor onder de Jetta. Iemand een idee? Last edited by koenjanssen : 20-07-2009 at 17:25. |
|
||||
|
||||
![]() welkom!
mooie jetta hoor, erg netjes. persoonlijk ben ik gek van 14 inch gepolijste pirelli`s onder een jetta mk2 ![]() maar.... smaken verschillen. groet frank
|
||||
|
||||
![]() Welkom dikke jetta.
Velgen, pff tjsa misschien ats classic in 7j voor en 8j achter... Bjorn |
|
||||
|
||||
![]() welkom,nette jetta
![]() velgenkeus is vanzelf ook afhankelijk van je budget maar hier in het vraag en aanbod-topic staan ook vaak leuke wielen.....
|
||||
|
||||
![]() ziet 'r netjes uit, meer foto's ?
en tja wielen..zou wel beetje 'unieke' wielen doen ipv bbs en dat soort wielen waar iedereen op rijdt!
|
||||
|
||||
![]() Nou ik denk anders dat een setje nette RM's er heel dik onder staan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog ff 2 foto's van het interieur...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nette wagen en denk indd. dat 14 inch gepolijste pirelli`s er erg dik onder staan
|
|
|||
|
|||
![]() alsnog welkom op het forum hier en nette wagen hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() He Koen,
Leuk je hier ook te zien! Blijft een erg nette Jetta met een erg mooi interieur! Zoals jezelf al bedacht had, denk ik nog steeds dat clio 16v wielen hem erg goed staan!
|
||||
|
||||
![]() Vandaag nieuwe velgen gehaald. Fondmetal 14 inch.
Moeten alleen nog gepolijst worden.... ![]() ![]() Inmiddels 1 velg ontdaan van zwarte verf... ![]() Last edited by koenjanssen : 20-07-2009 at 17:31. |
|
|||
|
|||
![]() Leuke auto
![]() wat voor kleur krijgen de velgen nu? |
|
||||
|
||||
![]() Mooi wiel, ziet er in een lichte kleur al een stuk beter uit dan in het zwart.
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier,nette jetta
|
|
||||
|
||||
![]() Zwarte verf eraf gehaald. Nu op zoek naar naafkapjes...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg strakke coupe man !!
mooi interieur trouwens ![]() ![]() goede keuze om enkel te verlagen en apart setje te zoeken ![]()
|
||||
|
||||
![]() 2nd VW freaks gld meeting
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat heb je gedaan met de originele velgen? ik heb nl een wagen in exact dezelfde uitvoering, zelfde kleur ook, alleen ben ik op zoek naar ene paar mooie standaard velgen voor erop, want die van mij bladderen een beetje |
|
||||
|
||||
![]() Nou lang geleden dat er hier wat geplaatst is, maar vandaag andere wielen gemonteerd. Na een tijd op de fondmetal gereden te hebben maar eens wat anders.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe auto gekocht!
Het is een Golf uit 1992 geworden. Met een 1300i 5bak, hij rijdt heerlijk! ![]() Ben al een paar dagen in de auto aan het poetsen, het lijkt wel of deze in een woestijn heeft rondgereden. Meer foto's volgen tzt. Zodra ik hier een passend interieur in heb gaat de Jetta in de verkoop! http://www.volksforum.com/forum/sho...099#post1323099