|
||||
|
||||
Dan heb ik je inderdaad achter me gezien
|
|||
|
|||
net in het bos een golf die zich tegen een stoepje vast reed en een blauwe corrado die wat moeilijk aan het draaien was. Het familie hok heeft niet zo'n problemen met het stoepje daar
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo moeilijk? Ga me niet vastrijden daar haha, dan maar een keer extra draaien. Mike raakte daar inderdaad flink zijn carterpan! Nog lekker gewandeld?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Quote:
Het type wiel kende ik niet, maar die wil ik wel weten 15 inch old-school zeg maar. hij had ook nog zwarte achterlichten.... En ik heb nog meer gespot vanmorgen toen ik half brak het terrein kwam opgereden daar komt de lijst
Allemaal van air speed Venray of zoiets Ik heb slechtere dingen gezien sóchtens
|
||||
|
||||
Gisteren op de A10 volgens mij, een oranje T3 met een buggy in de triangel!
|
||||
|
||||
Om 7:45 in poeldijk thv extreme tuning. Vd Wal in de mk3 variant.
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 31-10-2011 at 21:52. |
|
||||
|
||||
Zatermiddag op de weg van Holten - Rijssen (N zoveel) een geparkeerde lage zwarte kever met bestickering op de deuren en whitewalls.
Mooie bak....
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was voorbij toen het kwartje bij me viel van hee dat kon jaap wel eens zijn! Nadat ik even vluchtig keek richting een rode audii
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Von dutch beschildering op de bestuurders deur? zoja dan ken ik die Dikke bak |
|
||||
|
||||
Ja die ja, deze dus :
|
||||
|
||||
zilveren bora variant op bbs lemans replica's in buitenpost gisteravond bij china garden
|
||||
|
||||
ongeveer half uurtje terug een goude Golf 1 met brede achterlichten in Baexem.
|
|
||||
|
||||
om kwart over 6, op de groene boord in Heerlen, Gino met de GTI?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt, Was onderweg naar school. Waar reed jij dan? |
|
||||
|
||||
Een mooie GTD in m'n spiegels.. en daar bleef ie
|
||||
|
||||
uit het werk reed ik achter een Ford Sierra XR 4I
dik apparaat
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
reed net de berg op richting centrum, in een Golf 3
|
||||
|
||||
Hier voor Winkelcentrum op de kamp in Landgraaf, rode golf II op verbreed staal, ding is echt gruwelijk laag...