|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, heb dit thread ook even of facebook gespamd. |
|
||||
|
||||
natuurlijk komt 100% tuning met een vag area, dat is gewoon inspelen op de markt die steeds populairder word. anders komt er niemand meer.
zullen ze in motorshow essen ook steeds meer gaan doen. daar ga ik al jaren heen als vast uitje, maar helaas staat toch ieder jaar weer vaak hetzelfde. en zo'n drift event, heel leuk om zelf te doen, maar als toeschouwer heb je het na 1 keer ook wel gezien. maar dat geld ook voor de motor stuntshow, monstertrucks, stuntteams of een voertuig met een jet engine achterop.. tijd voor wat nieuws! |
|
||||
|
||||
hier nog een paar pics van mijn kant
grtz simon |
|
|||
|
|||
heey zaterdag ff met paar maatjes in roterdam wezen kijken en ff wat foto's gemaakt
bij deze http://s482.photobucket.com/albums/...oterdam%202011/ http://s482.photobucket.com/albums/...oterdam%202011/ |
|
||||
|
||||
Ok dan...valt 100% mee..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Die combinatie van die T5 met die Rallye..... net zo dik!!!
Die had je zo in zijn geheel er neer moeten zetten
|
|||
|
|||
damn die fotoos op DUBnutters zijn echt heel erg mooi
en ook lekker veel
|
||||
|
||||
die velgen onder die matrode tigra prachtig
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ben er afgelopen zondag ook geweest, het was echt druk! In de VAG hal aangekomen was het echt even een soort van rust punt. Niet het geluid van 36 verschillende audio demo's e.d doorelkaar heen en geen oogverblindend stroboscoop en led leed om je heen
De drift demo's waren ook om te smullen al vond ik de driftbaan wel iets aan de krappe kant, dat deed die F430 ook geen eer aan. Maar voor de rest een mooie show gezien Hier nog wat geschoten plaatjes:
|
|||
|
|||
geen auto`s met fantasie bumpers zo te zien?
|
|||
|
|||
Quote:
Vergeet Danny en Tobias niet, ze doen DubNutterz met zijn 3e...
|
|||
|
|||
Deel 2 staat inmiddels ook op mijn website..
Hieronder een paar voorbeeldjes en de rest kan je vinden op mijn website: http://jolandaphotography.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die waren er ook, heb verschrikkelijke dingen waargenomen daar Maar over het algemeen stond er vrij functioneel spul
|
|||
|
|||
Die oude Mercedes is ook dik! Iemand meer foto's?
|
|
||||
|
||||
die is van een maatje van me, komt van de winter corvette motor in
|
|
|||
|
|||
Foto's en info wil ik zien!!! Helemaal top die slee!
|
|
|||
|
|||
Heb een kleine preview online staan van het driftkarten!
'Hierna nog een artikel, het driften zelf... deze hoop ik volgende week te kunnen publiceren. |