|
||||
|
||||
alle delen polo g40
polo g40 onderdelen
kleur auto glans zwart motorkap 20 euro rechter zijscherm 20 euro rechter deur 20 euro achterklep 40 euro(gereserveerd vains) lijsten deuren 20 euro voorwielbogen 20 euro achterwielbogen 20 euro(gereserveerd vains) koplampen met hoogteregeling 75 euro witte knipperlichten 15 euro mistlampen 50 euro(gereserveerd vains) genesis interieur met zijpanelen in nette staat 250 euro einddemper supersprint 50 euro achterlichten 50 euro grille 5 euro motor inclusief versnellingsbak, aandrijfassen, kabelboom,computer,radiateur en intercooler dus kompleet voor ombouw 750 euro(motor lopend te horen) tevens nog vele andere onderdelen Last edited by arosaboy : 26-10-2011 at 12:01. |
|
||||
|
||||
eerste stukken gereserveerd
|
|
|||
|
|||
hallo
wat is de km stand van de motor? vanwaar ben je ergens mvgr |
|
||||
|
||||
kilometerstand is 211000
woonplaats staat in mijn gegevens zolang vains nog niet geweest is kan er gewoon proef gereden worden.auto heeft nog apk en is verzekerd en al |
|
|||
|
|||
wat is de vraagprijs compleet voor de g40
|
|
||||
|
||||
kompleet kan niet meer zijn al wat delen gereserveerd door vains
maar hetgeen over is mag voor 1000 samen weg |
|
|||
|
|||
wat is dat dan allemaal
??? |
|
|||
|
|||
hey met michel heb intresse voor het motorblok kan je je telefoonnummer door
mailen info@mdb-bvba.be... |
|
|||
|
|||
hey met michel heb intresse voor het motorblok kan je je telefoonnummer door
mailen info@mdb-bvba.be... 0486 57 74 70 |
|
||||
|
||||
hetgeen boven in de lijst gereserveerd is gaat missen
hetgeen niet netjes is is linker deur en voorscherm door deuken en de voorbumper balk mist en de grill lijst ook dat is hetgeen hoe de auto er bij staat apk zit erop tot mei 2012 alleen handrem doet het niet chelle84 bel je straks even |
|
|||
|
|||
hey michel nog is mijn nummer even aanpassen belgie 0032486577470 bel me maar even of je nummer door mailen mag ook mvg michel
|
|
||||
|
||||
mag dicht alles verkocht
|