|
||||
|
||||
half 8 in Kerkrade, een behoorlijke aso in een gele Golf 1 GTI. rechts inhalen,ertussen duwen met invoegen enz.
|
||||
|
||||
gistermiddag reed er een groen/witte t2 met nieuw kenteken door espel....
|
|||
|
|||
Quote:
andre?
|
|||
|
|||
Quote:
Je reed pak em weg 10 a 11 auto's voor me, ik kwam van de Moormanbrug. En jouw bestemming is elke keer Texel toch? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, het KIM. Welke VW was jij ookalweer op de haven? Een jetta? Staat nu ook al een tijdje een gele Caddy, is die hier bekend?
|
|||
|
|||
Oh ja! Ik sta helemaal achterin op de Haven, als je richting MBCD school rijd langs het Wad. De parkeerplaats achter Dok6. Staan altijd 2 zwarte lage Lupo's. Eentje met geblindeerde ramen en een kooi er in is van mijn maat.
Jetta en Caddy komen mij overigens niet bekend voor. |
|
|||
|
|||
zondag rond 12.30 reed er een Groene Passat (2 modellen terug) met volksforum kentekenplaathouder achter me in me wijk...
iemand van hier?
|
||||
|
||||
Tammoh net bij de Lidl
|
||||
|
||||
FunkyF in het tankstation met zijn Opel! Hahaha,
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, dat is Egon met zijn 3bg 1.8T sportline.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Een zilvere Golf mk1 L uit 1978 in Beek 20 minuten geleden.
Een Golf mk2 GTI 16v met Belgisch kenteken. Auto had een rolkooi en kuipstoelen. Omgeving Aachen!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
gisteren een blauwe golf 2 ratlook met dakrekje in Tüddern, net over de grens bij Sittard
|
|||
|
|||
vandaag bij de dealer in roosendaal een blauwe polo met een sticker op het raam van volksforum.com
|
|
||||
|
||||
Quote:
precies daar heb ik hem een paar weken terug ook gespot.
|
|||
|
|||
Vanmiddag rond 16.15 net voor donderen(drente) een golf 1 in oldskool look.
Wit, verroeste kap |
|
||||
|
||||
Beetlefreak in de Bora tussen Heerenveen en Leeuwarden net voor de shell
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Quote:
Ah! Dat was u in die marsrode '84-er