|
||||
|
||||
koni schroefset golf /jetta / scirocco mk1
verkocht en opgehaald !
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelle vda : 05-12-2011 at 18:26. |
|
||||
|
||||
welk type Koni is dit? en wat is de verlaging die met deze set haalbaar is?
|
||||
|
||||
kan helaas op beide vragen niet exact antwoorden , maar laag kan hij wel ,
heb eens op een 16er gereden en kreeg hem net niet tegen de grond ( +- 2cm grondspeling ) en met men 13ers had ik nog ruim 4.5 cm draad over als ik op een 2.5cm bodemvrijheid rij
|
||||
|
||||
Hoe zit het met comfort, en als je hem hoger op draait gaan de veren dan ook strakker staan?
Want ik moest mijn schroefset omhoog draaien omdat mijn aandrijfas het binnenscherm raakte. Maar als ik nu als het ware de auto zou optillen is het net of mijn veerpoot word afgeschoten. Hij is dus nu een stuk stugger geworden. Ik ben dus eigenlijk nog wel op zoek naar een wat minder stugge schroefset. En wil je eventueel ook verzenden?
|
|||
|
|||
hey met michel heb er wel intresse in kan je evn je telfoonnummer even door mailen... info@mdb-bvba.be
|
|
||||
|
||||
op de tweede foto links naast het rubber voor de ophanging. is daar nou een gat in gerot of is dat wat anders?
|
||||
|
||||
Quote:
is normaal bij elke schroefset denk ik dat de veren strakker staan als je hem hoger legt , kan ook niet anders denk ik , is hier dus ook het geval maar blijft confortabel rijden , niet zoals men v maxx die halverwege draag geen mm meer meegaf ga helaas niet aan verzenden doen , zijn al een aantal geintresseerde dus zou er wel vanaf graken zonder te verzenden , sorry grtz
|
||||
|
||||
Quote:
heb je goed opgemerkt maar is idd wat anders , langs 2 kanten is die bus op de veerpoot gelast en die kant waar jij dat gat opmerkt is dit dus niet gelast , maar is zeker niet rot grtz
|
||||
|
||||
al veel pb's gehad maar nog niemand die tot hier is gekomen
|
||||
|
||||
Quote:
idd ! wel wat anders dan al die v maxx setjes enzo
|
||||
|
||||
nog is een upje !
|
||||
|
||||
nog eens naar boven !
|
|||
|
|||
Quote:
Deze set past toch op een 53B? Hoe oud zijn ze? |
|
|||
|
|||
Quote:
Past inderdaad op een scirocco ... |
|
||||
|
||||
zo het antwoord is hierboven gegeven , en hoe oud ze is kan ik helaas niet op antwoorden
grtz jelle