|
|||
|
|||
stomme vraag Dennis!
|
|||
|
|||
ik zeg niet doen en vertellen wat ze moeten kosten
goede updates trouwens
|
||||
|
||||
Zelf ben ik van meening datde stars simpeler zijn en denk dat de helios mooier uitkoen als er air onder de passat zou zitten.
Plus dat ik het niet voor elkaar krijg bij de vrouw Die wilde al stars toen we de golf variant nog hadden |
|
||||
|
||||
Dus useless info en vergooide tijd dat je het toch niet mag.... beetje jammer maat!!!!
ik zou wel die heliossen eronder doen...
|
||||
|
||||
Wat een mooie passat!!!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Erg netjes! Veel plezier van de spiegel.
Die sml's zijn trouwens ook gaaf. US optie toch? Nooit eerder gezien op een 3b
|
||||
|
||||
Erin gemaakt.
2 voorste besteld via ebay en de rode achter bij de dealer.... Maar ik heb er wel spijt van, |
|
||||
|
||||
jammer dat je de Helioswielen er niet onder hebt gedaan, voor de rest een strakke passie
|
||||
|
||||
Komt imo een mooiere set onder. die zijn onderweg en hoop ze volgende week binnen te hebben.
|
|
|||
|
|||
nette update dat is een van de eerste dingen die ik erop heb gegemaakt bij onze kidsride
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vandaag de kw variant 1 geplaatst onder de passat en gelijk wat omhoog geschroefd.
En ja ik weet dat er een wheelgap is maar 215-40-17 met een tdi gaat gewoon niet goedkomen . Ik reed gewoon alles kapot, ong 4 cm bodem speling. Na de schroefset ook de auto maar een eerste winterbehandeling gegeven. Last edited by subdivision : 18-10-2011 at 21:10. |
|
|||
|
|||
Zelfs op de winterwielen vind ik je Passat dus briljant !
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mooie auto en mooie velgen allemaal ik vind tot nu toe de A8 stars het mooiste staan. ben benieuwd hoe hij er met deze benz wielen uit gaat zien.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
2 icm de kleur van de auto
|