|
|||
|
|||
@Rich: helemaal mee eens!
@ronaroot: mat kun je supermakkelijk bijwerken... en met een spuitbus kun je een hele auto doen zonder dat je ziet dat het zelfgedaan is (als je tenminste kunt omgaan met spuitbussen) |
|
||||
|
||||
Snap dan dat mat zwart juist bij het hele concept van de wagen hoort en dat ie daarom voor matzwart heeft gekozen ,dit heeft niks met de kosten te maken.
|
|
||||
|
||||
ik zal jullie even inlichten over het lakwerk.
heb zelf deze auto gespoten en gebouwd dus dan is deze discussie ook voorbij. De auto is mercedes zwart metallic gespoten en toen met een speciale 2k matt blanke lak afgelakt van max meyer. deze lak moet inderdaad in 1 keer goed gespoten worden. zakkers of stofjes of structuur kan er achteraf niet meer uitgepoetst worden. de auto kan wel gewoon gewassen worden en licht gepoetst worden. de zwart metallic zorgt voor een diepe reflectie en een mooier effect als gewoon mattzwart. de kosten voor het spuitwerk zijn duurder dan een gewone spuitklus ivm de duurdere matte blanke lak. btw Ga toch lekker sleutelen allemaal ,van dat gelul hier komen geen mooie auto's |
|
||||
|
||||
Quote:
3 pagina's gezemel weer,om niks.
|
||||
|
||||
Gewoon mat paste door je blankelak en je hebt dit resultaat, niks speciaals aan.
Maar idd 3 pagina's om niks, behalve de de de auto steeds in de top posts staat
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet wat je bedoelt ,maar dan krijg je niet een perfekt resultaat , en als je ooit een deel over moet spuiten is het onmogelijk om dezelfde glansgraad te krijgen. er zit veel verschil tussen effe een auto matt spuiten en een auto netjes matt spuiten. |
|
||||
|
||||
Daarom gewoon wrappen, kost minder en als je het beu bent kan je het er nog afhalen ook
|
||||
|
||||
wrappen is voor reclame werk ..of voor mensen die met alle winden meewaaien.
|
|
||||
|
||||
Hoezo? Als je toch een keer een auto mat wil hebben, maar je wil ook de mogelijkheid om nog terug te gaan.. ideaal toch?
|
||||
|
||||
ik vind het een super auto. en zoals bijna altijd van mivw tot in detail afgewerkt
van mat zwart moet je houden. is niet wat voor mij. maar bij deze auto vind ik het super staan. en de eigenaar weet wel waar hij over praat. wat betreft auto's spuiten mvg sjaak
|
||||
|
||||
De Inspiratie van Walz Harcore is super in de Auto terug vinden met veel details, hier wat foto's van Walz Hardcore motoren en Ferrari dan zal het Concept bij vele misschien wat duidelijker worden.
Echt een TOP Auto: |