|
|||
|
|||
Vervangen Koelventilator Jetta 1
De ventilator van mijn Jetta 1 begint wat kuren te vertonen. tenminste, het is vooral hoorbaar. Wilde hij in de voorafgaande periode nog wel eens een piepje of een kreuntje laten horen, die ik dan kon wegschrijven onder 'karakter', begint het nu een oude brombeer te worden. het lijkt alsof er wat onbalans in het lager zit
Wanneer ik echter op sites als h-base kijk om een nieuwe ventilator te bestellen, zie ik daar alleen maar exemplaren staan met stekkers die 3 aansluitingen hebben. Mijn ventilator heeft echter maar 2 aansluitingen. Moet ik een ventilator hebben van een ander type, of valt de mijne nog te repareren/reanimeren?
|
|||
|
|||
tweedehands
|
|
||||
|
||||
en bij winparts op kenteken dan?
zelf zou ik ook gewoon 2e hands kijken
|
||||
|
||||
Ik weet uit ervaring dat de ventilatoren uit de h-base een nieuwer type stekkeraansluiting hebben.
Ze passen qua montage wel , je moet alleen een nieuw type stekker op je kabelboom zetten. De ventilator met 3 aansluitingen hebben 2 standen ,hoog en laag toerental Je kunt in jouw geval een nieuw type stekker monteren en met de 2 draden alleen de hoogste stand gebruiken.
|
|||
|
|||
ik heb er nog wel een paar liggen komen uit een benzine.1.5jb motor.
Als je interresse hebt kan ik wel even kijken naar het aantal aansluitingen.Mag je voor een goed bod overnemen. |
|
|||
|
|||
Als je een nieuwer model neemt[plate rechthoek stekker]moet je het deel van de kabelboom ook mee over zetten
Heb nog wel een goede gebruikte koelvan liggen Eventueel ook het stukje kabel met nieuwere[plate stekker] |