|
||||
|
||||
VW Bottlecaps
Ik heb een setje bottlecaps liggen in goede staat, nu vraag ik me af of deze ook zo zeldzaam zijn als dat ik me heb laten vertellen.. en of ze wat opleveren.
Deze velgen: Bedankt! Pim
|
||||
|
||||
kroonkurkjes, komen volgens mij onder BMW vandaan.
Komt het naafgat overeen met VW??
|
|||
|
|||
Dat zijn zeker geen bmw's!
|
|
||||
|
||||
Misschien is het nu beter te zien? haha zijn geen bmw velgen inderdaad, lijken er wel een beetje op.
|
||||
|
||||
was blijkbaar veel te snel met kijken
Ik heb ze in ieder geval nog niet veel gezien (van vw dan)
|
||||
|
||||
Zijn volgens mijn als LM onder een GTI geleverd.
Er is hier op het forum een engelsman met deze velgen. Die van BMW lijken er veel op ja, maar dan zonder VW logo
|
||||
|
||||
Weten jullie ook wat ze ongeveer waard zijn?
PS: Joost kijk even bij je project pagina had wat achtergelaten vorige keer en ik ben benieuwd
|
||||
|
||||
Ik heb de mijne een aantal jaar geleden verkocht voor 50 euro...zijn niet zo heel speciaal.
|
||||
|
||||
hmm jammer, dan hou ik ze helemaal voor de winter..
Bedankt allemaal
Oldtimer MKII diesel aan het opknappen. Last edited by Howlowcanyougo : 06-10-2011 at 16:42. |
|
||||
|
||||
het zijn montreal type 1 velgen 14" 6j
ik heb ze ook inclusief de naafkappen. de naafkappen zijn zeldzamer dan de velgen zelf, want clipjes gaan nog weleens kapot en dan verlies je ze. zijn niet meer nieuw te bestellen. ik denk dat 4 velgen zonder naafkappen en zonder banden rond de 80 euro waard zijn, mits ze in redelijk nette staat zijn.
'68 T2a '86 Golf 2 1.3C Ex: '87 Golf 2 1.3CL '86 Golf 2 1.3C '00 Golf 4 1.6 16V '00 Beetle 2.0 US '85 Golf 2 1.6C Automatic '77 Golf 1 1.1 '72 Kever 1200 '76 T2b 2.0 '04 Golf 5 1.6FSI '04 Audi A3 Sportback '05 Audi A4 Avant |
|
||||
|
||||
Vind ze zonder naafkappen eigenlijk mooier dan met
Staat nog een setje op MP voor 80 euro; http://link.marktplaats.nl/465272056 |
|
||||
|
||||
Ja inderdaad velgen zijn zeker niet lelijk, Ik bewaar ze voor de winter heb geen naaf kapjes maar wel 4 goede winterbandjes.
Ze zijn nog in goede staat maar toch wil ik ze binnekort stralen en poedercoaten gewoon grijs. Dan spacers er tussen zodat hij iets breder oogt en klaar is kees, een leuk setje winter wielen/