|
||||
|
||||
VW Golf 1 GTI (origineel GTI) VERKOCHT
Ik verkoop hem tot mijn grote spijt
mijn Golf 1 GTI project is financieel niet rond te krijgen dus moet hij eruit. wat informatie Carrosserie is op de meeste plaatsen al behandeld en gelast (nieuw plaatwerk) Hij ligt geheel in onderdelen in de schuur (is compleet op een benzinetank en een set achterlichten na) Het is een 1.6 GTI (ik heb hem horen lopen voor hij eruit ging en hij liep als een zonnetje), hij verdient wel wat standaard werk (distributie, nieuw filtertje, wat nieuwe slangklemmetjes enz.) Interieur is in zeer goede originele staat, dus geen doorzakkingen, gaatjes of iets dergelijks. Ik heb er 2 dashboards bij (Golf 1, Golf 2). De deurpanelen zien er ook allemaal goed uit. alleen het hemeltje verdient wat aandacht. Verder is de auto geweldig en zoek ik een nieuwe eigenaar voor hem die wel een goede restauratie kan financieren. Ik zit aan een vraagprijs te denken van rond de €700 euro er valt natuurlijk over te praten. http://www.marktplaats.nl/index.php...agen/227545.htm voor de geintereseerden zijn er meer foto's te krijgen via mail Last edited by bumke : 03-05-2005 at 22:13. |
|
||||
|
||||
moet een prijs bij...
|
||||
|
||||
gelieve hier de advertentie te plaatsen, incl. vraagprijs. En niet alleen een link maar marktplaats, anders zal dit topic verplaatst moeten worden naar "Aanbiedingen marktplaats/ebay e.d."
Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
ok ok sorry sorry
|