|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
*Volkswagen Golf MK1 GX 1983 BBS RS 15 inch 125.000km Antraciet/grijs org. NL *
Hallo allemaal,
Hierbij bied ik mijn VW Golf 1 aan. Ik heb de Golf nu een jaar in mijn bezit maar als ik er een goed bedrag voor kan krijgen doe ik hem misschien weg. Mits de auto niet verkocht word blijf ik er zelf lekker in rond rijden. Hier de specificaties: -Bouwjaar 1983 (in 1984 op kenteken gekomen) -KM stand 125.000 met NAP -1.5 4 bak 51KW 70pk -GX uitvoering dus "luxere uitvoering" voor die tijd sportstoelen/rechter spiegel/toerenteller/"chroom pakket van binnen en buiten" enz. -APK tot 03/03/2012 -764 KG -Verbruik bij normaal rijden +- 1 op 13 Hier wat ik er aan gedaan heb: -Nieuwe originele raamlijsten chroom org Volkswagen. -Nieuwe oltimer kentekenplaten met chrome lijsten om de platen. -Nieuwe carterpan+pakking. -Nieuwe remcilinders dus deze kunnen er weer een tijdje tegen. -Nieuw uitlaatsysteem (middendemper&einddemper) org Volkswagen. -Nieuwe schroefset gekocht 4 maanden terug. -Carburateur afgesteld. -Gele koplampen. -US running lights. De velgen: -BBS RS 7J/8J 15 inch opnieuw opgemaakt 4x 195-45-15 banden voor NIEUW achter gewoon nog goed. Gepolijste randen Antraciete hartten en Verchroomde doppen en Carbonnen 3de echt BBS dekseltjes Verborgen ventiel De auto is motorisch gewoon helemaal goed. De auto gaat zeker niet voor een prikkie weg hier is deze te veel waard voor en hij hoeft zeker niet weg. Zonder velgen: €2450,- Prijs met velgen: €3450,- Woonplaats: Omgeving Apeldoorn Last edited by VincentMK1 : 15-10-2011 at 13:29. |
|
||||
|
||||
mooie golf, is inruil mogelijk??
|
|||
|
|||
Goedendag,
Hoe is de staat van de buitenzijde van de auto ? Zijn er overgespoten delen aanwezig en waarom zijn de wielkuipsierlijsten niet meer op de auto aanwezig ? mvrgr Rob Last edited by Richard : 11-10-2011 at 11:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die horen er niet op.. Alleen van die halve plastic kappen voor de achterwielen. Dit was de mijne: |
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt zijn er later opgezet vind het wat mooier staan, hierdoor lijkt die iets breeder. En is niet gedaan omdat er roest onder zit zoals sommige! Daarom heb ik ook de foto's erbij gedaan zonder de spatbordverbreders erop. |
|
|||
|
|||
Gister 14-10-2011 nieuwe voorbanden gemonteerd.
|
|
|||
|
|||
Heb je de auto nog?
|
|
|||
|
|||
Hoe doe je een topic dicht of verwijder je een topic? Auto wordt op dit moment uit elkaar gehaald voor een g60 turbo blok dus auto niet meer te koop.
|
|
||||
|
||||
admins sluiten dit na het lezen..succes met je project!