|
|||
|
|||
Polo G40 1991
Te koop een polo G40 uit 1991, de kilometer stand is 155xxx
De auto is voorzien van leren bekleding en een achterbank met hoofdsteunen. Super gave 14 inch Schmidt modernline velgen die een polijst beurt nodig hebben. Verlagings set Schuif kantel dak en een zwarte hemel. Gecleande deuren die open gaan door middel van een afstandsbediening. De G-lader is goed en levert momenteel 0.8bar. De motor loopt goed er zit alleen verkeerde chip in op dit moment, die is te rijk afgesteld staat. Dit is op te lossen door een standaard chip te kopen of een set te kopen van een andere poulie en een chip. ( als iemand nog van zijn standaard chip af wil graag een PM ) De auto heeft eerder te koop gestaan, maar door omstandigheden moet die helaas toch weer weg. De onderste foto’s zijn het meest recent, in Hengelo ov is de auto te bezichtigen. De vraagprijs is €1100 Voor meer informatie graag een PM Met vriendelijk groet, Jan-Willem Recente foto's Last edited by Jan-WillemVR6 : 10-10-2011 at 20:40. |
|
||||
|
||||
een vraagprijs is verplicht
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
bel me maar even 0615050541 ik heb nog een orginele chip thuis liggen
wellicht als ik goed zoek vind ik de poeli ook wel |
|
|||
|
|||
volgens mij ken ik deze polo was ie voor jaren geleden niet onwijs snel???
ik kon hem met mijn polo g40 toen wel bij houden maar die had dan ook 163 pk. jammer dat er zoveel roest aan zit een motorkap en achterschermen. ennuhhh wat is de vraagprijs????? misschien wel een projektje voor mij. |
|
|||
|
|||
Pm
|
|
|||
|
|||
Kick!
Onder tussen is er ook een originele poulie + chip in begrepen bij de auto.. |
|
||||
|
||||
maar ook even gemonteerd?
en de motorkap is dus niet de mooiste, hoe zit het met de apk ivm de gladde deuren? want dat mag voor de apk toch niet meer? en verder nog plekken die naar voren komen zoals bij de motorkap? |