|
|||
|
|||
The Frisian New Kids Nitro Night @ Bios.
-edit-
Last edited by Domi : 28-12-2011 at 17:16. |
|
|||
|
|||
Leuk idee Domi
en ff lachend het jaar/seizoen 2011 afsluiten met wat medeforummers is altijd goed natuurlijk Sneek of Heerenveen maakt mij ook niet uit,ik zit er toch precies tussenin.....dus kan vast wel met iemand mee als ik toch besluit er een kouwe klets bij te gaan drinken 1-Domi 2-Guido 3- |
|
|||
|
|||
Quote:
Kan om mij ook wel Gub............ Lennart (als hij wil...?) ook ff mee voor wat fotooows jonguh |
|
|||
|
|||
Quote:
jij rijd nu toch diesel Mark... |
|
||||
|
||||
Als jullie in Leeuwarden doen komen wij ook wel
Mijn Ausi ligt al klaar jongU BAMMM |
|
|||
|
|||
Krekt wot!
|
|
|||
|
|||
ja ik kom ook!
|
||||
|
||||
1-Domi
2-Guido 3-Honcie ( ik hoorde van me boven buurman dat ik een halve fries ben ) |
|
|||
|
|||
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 11-10-2011 at 17:58. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
@ honcie: zal ik met je mee gaan...anders zit je zo alleen in de auto.
|
||||
|
||||
Datum al bekend wanneer we gaan??? BAMMMMM
|
|
||||
|
||||
wil ook wel mee.
hangt alleen van de datum af. johan
|
||||
|
||||
En is al wat bekendt van wanneer het we het filmke gaan kijken.
En Bertus TUURLIJK mag je mee. |
|
|||
|
|||
denk dat we eerst de premiere (08 december) maar even af moeten wachten.....dan moet de eerste drukte even voorbij zijn,om de volle bioscoopzalen en het risico dat alles al volgeboekt is te beperken om vervolgens maar even een goeie datum te prikken dat iedereen kan. zal ergens half December zijn denk ik.....
alle andere ideeën/suggesties zijn uiteraard welkom Last edited by HannoverEdition : 28-11-2011 at 14:56. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zou er weer beveiliging in de bioscoopzalen staan??