|
||||
|
||||
Geen idee, ik heb eerder zo'n ding gehad maar daar had ik meteen een 125cc pitbike blok onder gehangen.
Onder deze komt een Kawasaki AR50 blok als het goed is |
|
||||
|
||||
Hierbij een foto van m'n nieuwe rims Er is weinig spannends aan en die Fondmetals waren leuker, maar ik heb nu 6 goeie 175/50-13 bandjes die om m'n toekomstige verbreed staal komen Tevens heb ik aan de voorkant een setje -60mm H&R veren gemonteerd, omdat die FK veren ronduit kut waren, te slap en bonkte aan alle kanten. En ook meteen even de Remus er onderuit gehaald en het tdi dempertje die ik nog had liggen eronder gezet, klinkt nu veel leuker, pruttelt vrolijk enzo |
|
||||
|
||||
Gave velgjes, lekker donker!
|
||||
|
||||
veel plezier met de veren want zoals ie eerst bonkte was lang niet goed
|
|
||||
|
||||
ik zie geen fuck!!
|
|||
|
|||
Kicke steilheck! Wat zijn btw de maten van die 5spaaks wielen die je eronder hebt/had? Ik probeer ook wat moois voor de mijne te vinden maar heb nu al haat aan die wielkast achter
|
|||
|
|||
14x6"
|
||||
|
||||
Dit topic mag dicht trouwens, de Polo is weer terug naar z'n vorige eigenaar
|
|
||||
|
||||
Quote:
Miste hij hem?
|
||||
|
||||
Ja, en ik heb nu de Golf als daily dus kwam wel mooi uit
|
|
||||
|
||||
En hij is weer terug bij mij
APK verlopen, ruit eruit, draagarmrubber verrot, kale banden.... Dus even nieuw ruitje erin gezet, en even langs de garage gereden. Enige wat eraan hoefde te gebeuren was een nieuw wiellagertje, handrem stellen en een nieuw knipperlichtglaasje. Dus de afgelopen dagen deze dingen even gemaakt, goedgekeurd gekregen en gelijk maar een lekker fout setje velgen eronder Van de kerel waarvan ik de Mangels had gekocht ook nog een heule vette houtlook plakset gekregen |
|
||||
|
||||
wat ook een fout ding, maar aan de andere kant kan ik het ook wel weer waarderen
|
|||
|
|||
Geniaal dat houtinleg en die velgen!!
|
||||
|
||||
Ik vind die mangels best dik staan eigenlijk.
|
|||
|
|||
dikke poep gertje!!
|
|||
|
|||
toch leuk dat ie terug is bij u, ge kunt rondcrossen met die dingen en ze mishandelen en ze blijven gewoon gaan, ik heb zelf ook 3 steilheckies (wel 86c) en daar komt ook nooit iets aan (behalve hier en daar een prulletje)
zo te zien heeft de interim-eigenaar m echt met weinig respect behandeld, dan is ie toch net iets beter af bij een VW kenner/liefhebber btw vette mangelsen! die staan m nog het best vind ik |
|
|||
|
|||
..
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 08:19. |
|
|||
|
|||
Quote:
vreemd, ik dacht altijd dat typ 86 de polo mk 1 was, de 86c de polo 2 van voor de update van '89 en de 2F de polo 2 na de update en kheb ze nog steeds hoor, eentje is menne daily, de tweede heeft een tijd dienst gedaan als daily en gaat omgekeurd worden als oldtimer en de derde ondergaat momenteel een full resto |
|
||||
|
||||
Ja ik vind het nog steeds geinige karretjes
Deze mag alleen binnenkort wel weer weg, m'n Jetta doet het sinds kort weer en daar wil ik de komende tijd eigenlijk weer in gaan rondkarren... |
|
||||
|
||||
geinig dat t stuurtje van mijn oude polo nog steeds in deze zit :P Alleen jammer dat je de ring niet hebt gebruikt, vond ik persoonlijk net wat netter uit zien. Hoewel, ach de polo kan bijna niet fouter zoals die er nu van binnen uitziet
mangels staan wel dik! Maar vind dat sowieso gave velgen voor een polo