|
||||
|
||||
Universele centrale vergrendeling
Ik heb universele cv van jom gekocht, de jkom 7105.
Dit is een setje met alleen het controlle kastje met kabelboom en afstandsbediening, dus zonder de pompjes. De pompjes heb ik zelf nog liggen. Zit nu alleen met het probleem dat ik de aansluitschema erg onduidelijk vind en ik dus geen idee heb hoe ik dit moet aansluiten. Heeft iemand een idee welke kleuren draden ik moet aansluiten op zo'n pompje (pompje met 2 draden, groen en blauw). De kabelboom zelf heeft geen blauw draad, wel een groene maar weet niet of dit de goede is. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd voor het aansluiten maar niets werkt. Iemand ervaring met dit zelfde systeem en weet die gene ook hoe ik dit moet aansluiten? Moet in een Jetta 2 komen waar origineel al cv in zit maar dit werkt alleen met sleutel en ik wil het dus werkend zien te krijgen met afstandsbediening. Dus moet ik een pompje in mijn bestuurders deur monteren.
|
|||
|
|||
maak een een scan van dat aansluitschema al je wilt
|
|
||||
|
||||
ik heb het net in m'n vento gebouwd,ook met los pompje.mijn set had 5 draden aan het kastje oranje,groen,blauw,rood en zwart.
groen en blauw moeten aan het pompje rood op de accu en zwarte had een massa oogje.oranje zou je eventueel op je alarmlichten aan kunnen sluiten. heb wel vaker zo'n setje ingebouwd ook van andere merken en altijd met deze draadconfiguratie.
|
||||
|
||||
@ staande golf; ik heb geen scanner dus dat word lastig.
@ de pul; ik heb het zelf ook keer eerder ingebouwd maar dat was ander systeem dan deze. Zoals ik al zei in mn verhaal heb ik wel een groene draad op de kabelboom maar geen blauwe. Setje wat ik heb gekocht zitten geen pompjes bij maar volgens de verkoper moet ik die wel gewoon erop aan kunnen sluiten.
|
||||
|
||||
teken het schema even na met paint ofzo?
moet opzich een eitje zijn,is geen rocketscience zoiets.
|
||||
|
||||
Ik heb er 5 verschillende schema's bij gehad heb er een enkeling van geprobeerd maar werkt allemaal niet.
Heb al ander setje besteld in tussen met nederlandse handleiding die op internet staat en stuk duidelijker is...